خبرگزاری کار ایران

مطالبات کارگران کنتورسازی تا پایان تیر ماه تسویه شد/کارگران همچنان پیگیر مطالبات خود هستند

asdasd
کد خبر : ۳۲۱۵۴۱

به ادعای کارفرمای کارخانه کنتور سازی قزوین، کارگران این واحد صنعتی تاپایان تیر ماه معوقات مزدی خود را دریافت کرده‌اند.

به گزارش ایلنا «علی عاملی» مدیرعامل شرکت کنتورسازی ایران در نامه‌ای به فرماندار شهرستان البرز قزوین تصریح کرد: هفدهم آبان ماه سال جاری مطالبات معوق مربوط به ماه‌های خرداد و تیر به همراه بن کارگری کلیه پرسنل پرداخت شده است.

صرف نظر از این تاخیر چند ماهه، در نامه مورد نظر، مدیرعامل کنتورسازی ایران ابراز امیدواری کرده است تا در آینده‌ای نزدیک بخش دیگری از مطالبات مزدی ۴۰۰ کارگر این شرکت پرداخت شود.

این در حالی است که طی روزهای گذشته کارگران کنتور سازی به تاخیر در پرداخت دستمزدهای خود اعتراض داشته‌اند و تاکید دارند: با توجه به افزایش تولید صورت گرفته در سال جاری انتظار می‌رفت که کارفرما پرداخت مطالبات کارگران را در اولویت قرار دهد.

این در حالی است که سرویس ایاب و ذهاب کارگران نیز به دلیل مشکلات مالی قطع شده است اما کارگران با هزینه خود در محل کار حاضر می‌شوند و همچنان امیدوارند در آینده‌ای نزدیک مشکلات شرکت حل و فصل شود تا آن‌ها بتوانند بدون دغدغه به فعالیت خود در شرکت ادامه دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز