خبرگزاری کار ایران

در سه استان کشور انجام می‌شود؛

سامانه پرداخت مستقیم حقوق بازنشستگان کشوری راه اندازی شد

asdasd
کد خبر : ۳۲۰۶۲۲

صندوق بازنشستگی کشوری اعلام کرد: سامانه پرداخت مستقیم حقوق در سه استان یزد، قزوین و زنجان راه اندازی شد.

به گزارش ایلنا سامانه پرداخت مستقیم حقوق به منظور استفاده از امکانات الکترونیکی و پرهیز از مراجعات پی درپی نمایندگان دستگاه‌های اجرایی به نمایندگی‌های صندوق بازنشستگی کشوری از آبان ماه سال جاری راه اندازی شده است.

در این باره حسین بخشی‌زاده، مدیرکل امور مالی صندوق بازنشستگی کشوری، افزود: از آبان ماه سال جاری سامانه دریافت دیسکت کسورات و اضافات و ثبت چک‌های قابل ارایه توسط دستگاه‌هایی که ملزم به ارایه چک مابه التفاوت اضافات هستند در سایت صندوق بازنشستگی کشوری برای استان‌های تهران، البرز، گلستان، یزد، قزوین و زنجان آماده ارایه خدمت شده است.

وی، افزود: در این روش دیگر نیازی نیست دستگاه‌های اجرایی به نمایندگی‌های صندوق مراجعه کنند و دستگاه‌های اجرایی حداکثر تا بیست و دوم هر ماه مهلت دارند تا دیسکت خود را در سایت صندوق ثبت و رسید دریافت کنند.

بخشی‌زاده اضافه کرد: با روش پرداخت مستقیم حقوق، حقوق ۳۹۰ هزار بازنشسته به حساب‌هایشان واریز می‌شود و تمام بازنشستگان و موظفین می‌توانند با مراجعه به سایت این صندوق و یا از طریق دستگاه‌های ATM بانک صادرات نسبت به دریافت فیش حقوقی خود اقدام کنند.

مدیرکل امور مالی صندوق بازنشستگی کشوری در ادامه اظهار داشت: سایر استان‌ها نیز پس از کنترل اطلاعات پایه به مرور به سامانه پرداخت مستقیم اضافه خواهند شد.

براساس آمار، یک میلیون و ۲۰۰ هزار بازنشسته از خدمات صندوق بازنشستگی کشوری بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز