خبرگزاری کار ایران

بازگشت به کار حدود صد تن از کارگران فصلی کارخانه قند فسا

asdasd
کد خبر : ۳۲۰۴۷۴

عبدالرضا خراسانی عضو شورای اسلامی کار کارخانه قند فسا از تامین مقدار محدودی شکر خام به عنوان ماده اولیه و بازگشت به کار حدود صد تن از کارگران فصلی این کارخانه خبر داد.

خراسانی با اعلام این مطلب که از شنبه با آماده شدن مقدمات بهره برداری، صد تن از کارگران فصلی به سر کار برگشتند به ایلنا گفت: از روز  شنبه (16 آبان ماه) اداره صنعت، معدن و تجارت حدود نه تن شکر خام برای این واحد تولیدی تدارک دید و در نتیجه کوره آهک قند فسا از روز شنبه  راه اندازی شد.

وی افزود: شب گذشته کوره بخار کارخانه نیز شروع به کار کرده است و قرار است فردا صد کارگر فصلی دیگر نیز به کارخانه برگردند.

عضو شورای اسلامی کارخانه قند فسا در رابطه با نوع قراردادهای این کارگران گفت: کارگران فصلی  قند فسا، قرارداد مکتوب ندارند و هربار با شروع بهره برداری و آغاز به کار خط تولید، مدیریت  کارخانه از آنها دعوت به کار می کند و در طول دوران فعالیت کارخانه ، دستمزد و بیمه آنها پرداخت می گردد .

وی در پایان ابراز امیدواری کرد که با تامین 25 هزار تن شکر خام وعده داده شده در روزهای آینده، کارخانه قند فسا بتواند حداقل تا 4 ماه آینده  به بهره برداری محدود در زمینه تصفیه شکر خام ادامه دهد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز