خبرگزاری کار ایران

۲ ماه از مطالبات ۴ ماهه کارگران شهرداری لوشان پرداخت شد

asdasd
کد خبر : ۳۲۰۰۶۶

روز گذشته از مجموع ۴ ماه معوقات مزدی کارگر شهرداری لوشان معادل ۲ماه پرداخت شد.

منابع کارگری ایلنا در لوشان می‌گویند: طی چند سال گذشته شهرداری لوشان به دلیل ناتوانی‌های مالی توان پرداخت بموقع هزینه‌های مزدی ۷۵ کارگر شاغل در بخش‌های مختلف این واحد خدماتی را ندارد اما روز گذشته (۱۶ آبان) با تامین شدن منابع مالی دو ماه از معوقات مزدی آن‌ها پرداخت شده است.

به ادعای کارگران، شهرداری لوشان هنوز دو ماه حقوق به کارگران بدهکار بوده و در پرداخت بیمه کارگران به تامین اجتماعی کوتاهی کرده است به طوریکه گفته می‌شودمیزان معوقات بیمه‌ای آن به تامین اجتماعی حدود یک میلیارد تومان است.

به گفته کارگران با وجودیکه شهر لوشان در حال حاضر شهردار ندارد وبا سرپرستی اداره می‌شود، عامل پرداخت نشدن حقوق کارگران کاهش درآمد شهرداری و بودجه‌های دولتی عنوان می‌شود.

کارگران شهرداری لوشان می‌گویند مسئولان شهرداری لوشان برای تامین منابع مالی قصد دارند برخی از ماشین آلات مورد نیاز شهرداری را برای پرداخت حقوق کارگران به فروش برساند.

کارگران در خاتمه تصریح کردند مشکلاتی که در زمینه پرداخت حقوق بوجود آمده باعث نگرانی کارگران شهرداری شده وآنان نیازمند دریافت همه معوقات حقوقی خود هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز