خبرگزاری کار ایران

در شهر کنگان رخ داد؛

کشته شدن کارگر ساختمانی در کنگان

asdasd
کد خبر : ۳۱۹۴۵۵

بر اثر سقوط بالابر ساختمانی در شهر کنگان واقع در استان بوشهر یک کارگر ساختمانی کشته شد.

به گزارش اخبار دریافتی ایلنا؛ این حادثه زمانی رخ داد که کارگر ساختمانی حین استفاده از بالابر از طبقه سوم ساختمان در حال ساخت سقوط کرد و جان خود را از دست داد.

در این رابطه «اسدالله حقیقت منش» معاون اجتماعی و اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی شهرستان کنگان اظهار داشت: مردی ۳۵ ساله بنام ( فریدون. ر )که در ساختمان سه طبقه کنار جایگاه سوخت خلیج فارس( صفایی) مشغول بکار بود، حین کار دچار حادثه شد.

فرمانده انتظامی شهرستان کنگان افزود: فرد کشته شده (فریدون. ر ) نام داشت که به همراه دو نفر از همکاران خود در این ساختمان مشغول به کار بودند.

حقیقت منش علت بروز این حادثه را نقص فنی در بالابر را اعلام کرد و افزود : کارگر مذکور به همراه بالابر از طبقه سوم ساختمان سقوط کرد و در راه انتقال به بیمارستان جان خود را از دست داد.

دکتر علی راستگو رئیس بیمارستان امام خمینی ره کنگان با تایید این خبر به سایر رسانه‌­ها گفته است: با وجود اینکه آقای (فریدون. ر ) از ناحیه سینه و لگن آسیب دیده بود و قبل از رسیدن به بیمارستان، علائم حیاتی خود را به طور کامل از دست داده بود، تیم پزشکی بیمارستان امام خمینی ره عملیات احیا را روی وی انجام دادند؛ اما کارگر مصدوم  بر اثر شدت جراحات وارده، جان خود را از دست داده بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز