خبرگزاری کار ایران

کارگران شهرداری شوشتر تا هشت ماه طلبکارند

asdasd
کد خبر : ۳۱۶۱۵۳

کارگران پیمانکاری شهرداری شوشتر از پرداخت نشدن نزدیک به هشت ماه طلب مزدی خود خبر می‌دهند.

این کارگران در تماس خبرنگار ایلنا گفتند: نزدیک به 300 کارگر هستیم که بصورت قراردادی در قسمت‌های مختلف ستادی و خدماتی شهرداری شوشتر مشغول کاریم.

براساس گفته این کارگران بصورت مشخص حجم معوقات مزدی آنها تا حدود هشت ماه برآورد می‌شود.

طبق این اظهارات به غیر از چند ماه مزد پرداخت نشده آنها بابت مقدار معینی از حق بیمه نیز طالبکارند و جدا از آن هنوز بابت عدیدی و پاداش سال گذشته با آنها تسویه حساب نشده است.

کارگران شهرداری شوشتر بایادآوری اینکه تا پیش از این پس از برپایی هر اجتماع صنفی اعتراضی، قرارداد تعدادی از همکاران آنها تمدید نشده‌است افزودند: این اتفاق باعث شده است تا این بار آنها از هرگونه کنش صنفی پرهیز کنند.

در اینباره  «فلسفی زاده»، شهردار شوشترنیز با تایید خبر پرداخت نشدن معوقات مزدی کارگران قراردادی شاغل در این مجموعه و به ایلنا گفت،  مشکلات مالی شهرداری شوشتر در سالهای گذشته و عدم توانایی پرداخت مطالبات پیمانکاران،  عامل اصلی عقب افتادن دستمزد و مزایای کارگران است.

فلسفی زاده افزود: شهرداری شوشتر بالغ بر 28 میلیارد تومان به نهادها و سازمان های مختلف و از جمله به پیمانکاران، بدهکار است.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز