خبرگزاری کار ایران

قلعه سحر آمیز پارک ارم با ۸۰ کارگر تعطیل شد

asdasd
کد خبر : ۳۱۴۶۸۵

با تعطیلی مجموعه تفریحی قلعه سحر آمیز واقع در شهر بازی شماره یک پارک ارم تهران ۸۰ کارگر بیکار شدند.

منابع خبری ایلنا در مجموعه شهر بازی شماره یک پارک ارم تهران با اعلام این خبر افزودند، قلعه سحر آمیزبه عنوان بزرگ‌ترین شهر بازی سر پوشیده کشور به دلیل مشکلات مالکیتی وحقوقی از اول مهر ماه سال جاری تعطیل شده و ۸۰ کارگر شاغل در آن با میانگین سوابق ۱۰ سال بیکار شدند.

این منابع با بیان اینکه این تعداد کارگر هم اکنون برای دریافت مقرری بیمه بیکاری به اداره کار معرفی شده‌اند افزود: این کارگران هیچ گونه مطالبات معوقه‌ای از پیمانکار طلب ندارند وتصویه حساب شده‌اند.

یکی از کارگران اخراجی در تشریح مشکلاتی که باعث تعطیلی این مجموعه فرهنگی وبیکاری کارگران شده است گفت: پیمانکار قلعه سحر آمیز از سال ۸۵ زمین این مجموعه فرهنگی را از شرکت ارم سبز (سازمان‌های وابسته به بنیاد مستضعفان) که مالک پارک ارم محسوب می‌شود اجاره کرده است اما از چند سال پیش یک شخص حقیقی ادعای مالکیت این زمین را کرده است.

وی با بیان اینکه این ادعا در حالی مطرح است که وی از طریق مراجع قضایی برای بازپس گیری زمین خود طرح شکایت کرده است افزود: به همین دلیل پیمانکار مجموعه تفریحی قلعه سحر آمیز در پی شکایت‌های مداوم این شخص ناچار به توقف فعالیت این مجموعه شده است.

به گفته وی این در صورتی است که پیمانکار قلعه سحر آمیز هیچ نقشی در این بین نداشته وآن را بواسطه شرکت ارم سبز از بنیاد مستضعفان اجاره کرده است.

به ادعای این کارگر قلعه سحر آمیز پارک ارم تهران ظاهرا آغاز پروژه قلعه سحر آمیز به سالهای میانه دهه ۸۰ باز می‌گردد و آنطور که او و همکارانش به نقل از پیمانکار شنیده‌اند تا به امروز نزدیک به ۵ میلیارد تومان در این پروژه سرمایه گذاری شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز