خبرگزاری کار ایران

پرداخت قسمت بیشتر مطالبات مزدی کارگران فازهای ۲۲ و ۲۴ عسلویه

asdasd
کد خبر : ۳۱۴۶۴۱

اعتراض صنفی کارگران پیمانکاری فازهای ۲۲ و ۲۴ منطقه ویژه عسلویه با پرداخت شدن قسمت بیشتر مطالبات آن‌ها خاتمه یافت.

منابع خبری ایلنا در منطقه ویژه عسلویه با اعلام این خبر گفتند: روز گذشته این کارگران مطالبات مزدی پرداخت نشده مربوط به ماه‌های تیر و مرداد خود را از پیمانکار دریافت کردند.

براین اساس پس از این پرداخت کارگران معترض که شمار آن‌ها تا حدود ۲۰۰ نفر برآورد می‌شود به کار سابق خود بازگشتند و در نتیجه اعتراضات صنفی آن‌ها پس از نزدیک به گذشت پنج روز کاری خاتمه یافت.

به نقل از این کارگران گفته می‌شود که پیمانکار آن‌ها با پیگیری‌های مسئولان اداری و نظارتی منطقه ویژه عسلویه طلب آن‌ها پرداخت کرده است.

در جریان این اعترضات صنفی که از روز سه‌شنبه ۲۱ مهرماه شروع شده بود، کارگران معترض خواهان آن شده‌بودند تا بابت دستمزد پرداخت نشده ماه‌های اردیبهشت به بعد با آن‌ها تسویه حساب شود.

به دنبال آغاز این حرکت صنفی که به شیوه تجمع در محوطه کارگاه و بسته شدن روند ورود خروج به داخل این محوطه صورت گرفت، بخشی از دستمزد پرداخت نشده این کارگران در روز چهارشنبه پرداخت شد اما معترضان که خواهان دریافت قسمت بیشتری از طلب خود شده بودند تا روز گذشته به حرکت صنفی خود ادامه دادند.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز