خبرگزاری کار ایران

معوقات مزدی کارگران شهرداری شوشتر ادامه دارد

asdasd
کد خبر : ۳۱۲۰۴۹

کارگران خدماتی و فضای سبز شهرداری شوشتر نزدیک به هفت ماه معوقات مزدی پرداخت نشده طلبکارند.

این کارگران در تماس با خبرنگار ایلنا گفتند: نزدیک به پانصد نفر هستیم که به دلیل مشکلات مالی و معیشتی در موقعیت نامناسبی قرارداریم.

آن‌ها می‌گویند: ادامه مشکلات مالی آن‌ها در حالی است که شورای شهر و شهردار نیز بار‌ها به کارگران قول پرداخت حقوق معوقه آنان را داده‌اند ولی عملاً نتوانسته‌اند قول خود را عملی کنند.

در این خصوص یکی از کارگران شهرداری شوشتر گفت: بعد از گذشت ۷ ماه از شروع سال، تنها وجهی را به عیدی سال ۹۴ به ما پرداخت کرده‌اند.

همچنین یکی دیگر از کارگران شهرداری شوشتر نیز گفت: به دلیل عدم پرداخت حقوق و دستمزد در ۷ ماه گذشته با مشکلات مالی و خانوادگی روبرو شده‌ایم و زندگی زناشویی ما در حال فروپاشی و با خطر طلاق روبرو شده است.

به گفته این کارگران آن‌ها بار‌ها از شهردار و شورای شهر درخواست کرده‌اند تا که حقوق معوقه را پرداخت نمایند ولی تنها قول می‌دهند و در عمل ما را فراموش کرده‌اند.

این کارگر شهرداری شوشتر افزود: پرسش من از شهردار و شورای شهر این است که آیا شما هم مانند ما کارگران این‌گونه زندگی می‌کنید و آیا اگر زندگی ما به طلاق کشیده شود شما جوابگوی ما هستید؟

از قرار معلوم مشکل مزد پرداخت نشده، تنها مختص کارگران شهرداری شوش‌تر نمی‌شود بلکه کارمندان و پرسنل شهرداری نیز به مشکل حقوق معوقه دچار شده‌اند.

یکی از کارمندان شهرداری در این خصوص عنوان کرد: پرسنل اداری شهرداری نیز چند ماه حقوق معوقه دارند و زندگی آنان نیز به‌سختی می‌گذرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز