خبرگزاری کار ایران

پیمانکاران معترض در مقابل شهرداری کرمانشاه تجمع کردند

شماری از پیمانکاران نقاط مختلف شهرداری کرمانشاه در دو روز گذشته در اعتراض به مطالبات معوقه خود مقابل ساختمان شهرداری تجمع کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا  شماری از پیمانکاران نقاط مختلف شهرداری کرمانشاه که تعدادشان به ۶۰ نفر گزارش شده است در دو روز گذشته (دوشنبه۶ مهر و سه‌شنبه ۷مهر) به دلیل به دلیل پرداخت نشدن صورت وضعیتهای مالی خود مقابل ساختمان شهرداری کرمانشاه تجمع کردند.

یکی از پیمانکاران حاضر در تجمع امروز به ایلنا گفت: هر یک از پیمانکاران زیر مجموعه شهرداری کرمانشاه بین ۵ تا ۵۰ نفر کارگرشاغل دارند که در نقاط مختلف شهر کرمانشاه به کارهای خدماتی، فضای سبز وسایر خدمات مشغولند. حقوق این کارگران چندین ماه به تاخیر افتاده است.

در این رابطه عبدالرضا شعبانی، شهردار کرمانشاه با حضور در جمع پیمانکاران معترض پس از شنیدن مشکلات پیمانکاران وعده پرداخت مطالبات آنان را داد.

شهردار کرمانشاه درجمع پیمانکاران ضمن عذرخواهی از مشکلاتی که ناشی از کمبود منابع مالی شهرداری برای پیمانکاران بوجود آمده است گفت: در کوتاه‌ترین زمان به مشکلات پیمانکاران زیر مجموعه شهرداری رسیدگی خواهد شد.

شهردار کرمانشاه در ادامه با اشاره به اینکه شهرداری کرمانشاه دچار کمبود منابع مالی است اظهار کرد: میزان طلب پیمانکاران از شهرداری بیش از ۱۵۰ میلیارد تومان است که با توجه به مشکلات مالی که هم اکنون در شهرداری با آن مواجه‌ایم امکان پرداخت این مقدار بدهی در زمان کوتاه برای شهرداری میسر نیست.

به ادعای شهرداری کرمانشاه از چند سال پیش تاکنون منابع درآمدی این سازمان به شدت کاهش پیدا کرده است که به تبع آن این موضوع فشار مالی بسیاری بر پیمانکاران وکارگران زیر مجموعه شهرداری وارد شده است.

کد خبر : ۳۰۸۹۶۰