خبرگزاری کار ایران

۲۰ کارگر اخراجی کشتارگاه اهواز خواستار بازگشت بکار هستند

کد خبر : ۳۰۵۵۶۳

از ابتدای مرداد ماه سال جاری نزدیک به ۲۰ کارگر قرار دادی کشتارگاه اهواز با صنعتی شدن این واحد بیکار شده‌اند.

به گزارش اخبار دریافتی ایلنا، ماه گذشته (مرداد ماه) قرارداد کار نزدیک به ۲۰ نفر از کارگران کشتارگاه اهواز که تحت مسئولیت یک شرکت پیمانکاری فعالیت داشتند به دلیل آنچه که از سوی کافرما عدم نیاز عنوان می‌شود تمدید نشد و از همان زمان این کارگران به جمع بیکاران اضافه شدند.

از قرار معلوم این کارگران از لحظه اخراج خود برای بازگشت به کار با تمامی سازما‌نهای مربوطه از جمله اداره کار، شهرداری و شورای شهر  مکاتبه و نامه‌نگاری کرده‌اند و علاوه بر آن تجمعات صنفی متعددی را نیز برپا کرده‌اند که همگی بی‌نتیجه مانده است.

به نقل از این کارگران اخراجی کشتارگاه اهواز گفته می‌شود که درحال حاضر  ۹ کارگر در کشتارگاه مشغول کارند اما کارفرما با اعلام عدم نیاز ۲۰ کارگر دستگاه‌های صنعتی را جایگزین آنان کرده است.

بصورت مشخص یکی از این کارگران گفته است: این اخراج درحالی اتفاق افتاده است که قرار بود کارفرما همگی آن‌ها را با میانگین ۱۰ سال سابقه کار در مجموعه دیگری از شهرداری بکار بگیرد.

به گفته این کارگر اخراجی کارفرمای کشتارگاه اهواز از مجموع کارگرانی که هنوز در سر کار خود باقی مانده‌اند بابت ضمانت خراب نشدن دستگاه‌ها  اسناد بانکی سفید امضا یا با ارزش‌ مالی بالا دریافت کرده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز