خبرگزاری کار ایران

بخش آی سی یو بیمارستان تامین اجتماعی ماهشهر راه اندازی شد

asdasd
کد خبر : ۲۹۹۳۸۲

بخش آی سی یو بیمارستان تامین اجتماعی امام موسی کاظم (ع) ماهشهر افتتاح و راه اندازی شد.

به گزارش ایلنا  بخش آی سی یو بیمارستان تامین اجتماعی امام موسی کاظم (ع) ماهشهر با حضور عبدالرحمن تاج الدین معاون حقوقی و امور مجلس، دکتر رضا امینی مدیرکل امور استان‌ها، مدیران تامین اجتماعی استان خوزستان و جمعی از مسئولان محلی افتتاح و راه اندازی شد.

تاج الدین در این مراسم ضمن تقدیر از مجموعه مدیریت درمان و کارکنان بیمارستان اظهار داشت: درمان جزو لاینفک سازمان تامین اجتماعی است و به هیچ عنوان از سازمان جدا نخواهد شد.

وی با بیان اینکه بخش درمان برای صیانت از نیروی کار بیمه شده ایجاد شده، افزود: حوزه درمان رکن رکین سازمان تامین اجتماعی است و ماندگار خواهد ماند.

تاج الدین افزود: طی سال گذشته ۱۵۰ دستگاه آمبولانس به مدیریت درمان استان‌ها تحویل داده شد.

وی اظهار داشت: با توجه به شرایط خاص استان خوزستان به لحاظ آب و هوایی، تجهیز بیمارستان‌های این استان به سیستم سرمایشی مورد توجه است.

معاون حقوقی و امور مجلس سازمان تامین اجتماعی با بیان اینکه بیمارستان ماهشهر ۹۶ تختخوابی است، تصریح کرد: در حال حاضر ۴۲ تخت این بیمارستان فعال است و تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا با مرتفع نمودن نواقص، بیمارستان را به ظرفیت کامل برسانیم.

دکتر رضا امینی نیز در ادامه این مراسم تاکید کرد: آمادگی کامل برای انعکاس تمامی نواقص و نیازهای استان به مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی به منظور اقدام دستور سریع را داریم.

مدیر درمان تامین اجتماعی خوزستان نیز اظهار داشت: این بخش دارای تجهیزات لازم و ۵ تخت است که در حال حاضر ۳ تخت آن فعال و مورد بهره برداری قرار گرفته است.

دکتر داریوش پناهی‌زاده با بیان اینکه این بخش۱۰ میلیارد ریال هزینه در برداشته است، افزود: اعتبار این بخش از محل مدیریت درمان سازمان تامین اجتماعی تامین شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز