خبرگزاری کار ایران

در اعتراض به پرداخت نشدن سود سهام؛

تجمع کارگران بازنشسته ایران پوپلین مقابل درب کارخانه

کد خبر : ۲۹۱۷۴۲

کارگران سهامدار کارخانه ایران پوپلین رشت صبح امروز با تجمع مقابل درب ورودی این واحد صنعتی خواستار روشن شدن وضعیت سهام خود شدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، این کارگران بازنشسته که تعدادشان 200 نفر گزارش شده است علت برگزاری این تجمع را اعتراض به عملکرد سهامداران عمده کارخانه عنوان کردند.

کارگران سهامدار کارخانه ایران پوپلین رشت که همگی‌آن‌ها در حال حاضر بازنشسته شده‌اند؛ مدعی‌اند  ازسهامی که از سال 67به کارگران واگذار شده هیچ گونه سودی به آن‌ها پرداخت نشده است وسهامدار عمده در خصوص گزارش سالانه و توزیع سود سهام شفاف عمل نمی‌کند.

به گفته یکی ازکارگران بازنشسته، در سال 67سهام کارخانه ایران پوپلین(تولید کننده انواع پارچه‌های پیراهنی، روپوشی، چادری، ملحفه‌ای و پرده‌ای )از سوی وزارت صنایع دولت وقت درمیان خریدار بخش خصوصی ،دولتی و بیش از 1160 کارگرشاغلی که ازآن زمان تا کنون دراین واحد صنعتی بازنشسته شده اند تقسیم شد ه است.

این کارگران سهامدار در ادامه افزود: درحال حاضر سهام‌داران این کارخانه شرکت سرمایه گذاری بانک ملی ومدیریت سرمایه گذاری بانک ملی، شرکت سرمایه گذاری بانک ملت و صادرات .. وسایر افراد با تعدادی سهام جزء هستند.

به گفته کارگران سهامدارکارخانه ایران پوپلین بیش از 25 سال است سهامدار این  کارخانه هستند  که متاسفانه طی این مدت سود سهامی دریافت نکرده اند.

آنان با اشاره به بی توجهی مدیریت کارخانه جهت پرداخت سود سهام تصریح کرده­اند: هر موقع برای دریافت سود سهام  به کارخانه می رویم با اعتراض مدیریت کارخانه روبرو می شویم وایشان در پاسخ به سوال ما می گوید طی 25 سال گذشته کارخانه  ایران پوپلین سودی نداشته ومتضرر بوده است.این درحالیست که این کارخانه دارای منابع سرشاری است و در سالهای گذشته افزایش سرمایه کارخانه ومیزان سودهی آن از سوی مدیران سابق کارخانه گزارش می شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز