خبرگزاری کار ایران

با قطع ناگهانی گاز کارخانه اتفاق افتاد؛

اشتغال دو هزار کارگر پلی اکریل اصفهان از امروز متوقف شد

asdasd
کد خبر : ۲۹۰۱۳۵

اشتغال دو هزار کارگر شاغل در کارخانه پلی اکریل ایران واقع درشهرستان مبارکه اصفهان با قطع گاز کارخانه متوقف شد.

منابع کارگری در کارخانه پلی اکریل ایران گفتند: صبح امروز اداره گاز شهرستان مبارکه با قطع  گاز کارخانه پلی اکریل فعالیت تولیدی آنان را با دو هزار کارگر متوقف کرده است.

کارگران  با بیان اینکه در این واحد صنعتی حدود دوهزار کارگر با سابقه مشغول کار هستند افزودنذ: هم اکنون این واحد‌ها به مدت نامعلومی تعطیل اعلام شده‌اند و کارگران شاغل در این واحد صنعتی با شنیدن این خبر دچار سرگردانی شده‌اند.

کارگران درباره میزان مطالبات اداره گاز گفتند: از قرار معلوم میانگین مطالبات اداره گاز شهرستان مبارکه از کارخانه پلی اکریل حدود 30 میلیارد تومان است که این واحد توانایی پرداخت آن را به صورت یکجا ندارند.

به گفته کارگران این واحد صنعتی قطع ناگهانی گاز بدون اطلاع مسئولان کارخانه خسارات جبران ناپذیر زیادی را به این کارخانه وارد کرده است بطوریکه طبق برآوردهای اولیه این واحد هم اکنون حدود 4 میلیارد تومان خسارت دیده است.

همپچنین به ادعای کارگران کارخانه پلی اکریل قطع ناگهانی گاز منجر به خود سوزی پلیمر ونشت گازسینانور در بخش اکریلیک شده که این اتفاق می تواند منجربه یک فاجعه زیست محیطی شود.

به گفته کارگران ؛افزایش سرسام آور قیمت گاز، توان تولید را از کارخانه پرواکریل وسایر کارخانه ای تولیدی وصنعتی گرفته است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز