خبرگزاری کار ایران

بهره برداری بیمارستان تامین اجتماعی امیرکبیر اهواز تا پایان سال

asdasd
کد خبر : ۲۸۷۱۰۰

مدیر درمان تأمین اجتماعی خوزستان با بیان اینکه تکمیل و تجهیز بیمارستان امیرکبیر اهواز ۵ ماه زمان نیاز دارد، گفت: این بیمارستان تا پایان سال جاری به بهره برداری می‌رسد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، دکتر «داریوش پناهی زاده» اظهار داشت: پس از آغاز بازسازی بیمارستان امیرکبیر اهواز، تاکنون عملیات ساخت این بیمارستان 95 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است .

وی با بیان اینکه عملیات ساخت این بیمارستان تا 2 ماه دیگر به پایان می‌رسد، افزود: برای تجهیز آن نیز 3 ماه فرصت لازم است.

وی تصریح کرد: پس از تهران، بیشترین بیمارستان‌های فعال تأمین اجتماعی در استان خوزستان است و در حال حاضر 6 بیمارستان فعال داریم و هفتمین بیمارستان نیز تا پایان امسال فعال می‌شود .

دکتر پناهی زاده خاطرنشان کرد: همچنین یک بیمارستان 160 تختخوابی در آبادان و یک بیمارستان 96 تختخوابی در دزفول در حال ساخت است که با بهره برداری از این بیمارستان‌ها ظرفیت تخت‌های بیمارستانی در خوزستان افزایش پیدا می‌کند.

وی با اشاره به ساخت بیمارستان‌های تأمین اجتماعی در آبادان و دزفول گفت: از نظر ساخت و ساز بیمارستان‌های تامین اجتماعی در کشور، استان خوزستان بیشترین میزان را به‌خود اختصاص داده است.

مدیر درمان تأمین اجتماعی خوزستان گفت: برای بهسازی و نوسازی بیمارستان‌های تأمین اجتماعی و ارتقاء هتلینگ آنها براساس برآوردهای اولیه بیش از ۵ میلیارد تومان هزینه می‌شود .

وی گفت: استان خوزستان،  استانی صنعتی و کارگری است که افزایش کیفیت درمان در بیمارستان‌های تأمین اجتماعی می‌تواند در بهبود شرایط زندگی مردم کمک فراوانی کند.

مدیر درمان تامین اجتماعی خوزستان اظهار داشت : در 6 ماه گذشته، 75 پزشک و 150 نیرو جذب بیمارستان‌های تأمین اجتماعی در خوزستان شده اند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز