خبرگزاری کار ایران

انتصاب قائم مقام مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی در امور اجرایی و برنامه ریزی

asdasd
کد خبر : ۲۸۵۵۵۸

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی با صدور حکمی، دکتر رضا راعی را به عنوان قائم مقام خود در امور اجرایی و برنامه‌ریزی منصوب کرد.

به گزارش ایلنا و به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، در حکم صادر شده از طرف دکتر سیدتقی نوربخش آمده است:

جناب آقای دکتر راعی

سلام علیکم

نظر به تعهد، تخصص و تجارب ارزنده جنابعالی و هماهنگی با مقام محترم وزارت و بر اساس تبصره 4 ماده 15 اساسنامه سازمان تأمین اجتماعی به عنوان قائم مقام اینجانب در امور اجرایی و برنامه ریزی منصوب می‌گردید. امیدوارم باتوکل به خداوند متعال و در سایه عنایات ائمه معصومین علیهم السلام و رعایت جوانب شرعی و قانونی، امانتداری، مقررات مربوطه، توجه به منافع و مصالح سازمان، استفاده از تمام ظرفیت‌ها و سرمایه‌های انسانی متخصص و مجرب و همچنین اقدامات مبتنی بر برنامه ریزی و پایش عملکرد و در راستای نیل به اهداف تبیین شده بویژه اصول و سیاست‌های نظام جامع تأمین اجتماعی و صیانت از حقوق شرکای اجتماعی سازمان اعم از بیمه شدگان، بازنشستگان و کارفرمایان تلاش نمایند.

از درگاه خداوند متعال توفیقات روزافزون جنابعالی را در راه خدمت شایسته به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با رعایت قانونمداری، اعتدال گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید مسئلت می‌نمایم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز