خبرگزاری کار ایران

پرونده قتل علی چراغی به شعبه 71 دادگاه کیفری ارسال شد

asdasd
کد خبر : ۲۸۰۵۳۴

پرونده ضارب و متهمانی که سال گذشته در جریان نزاع منجر به فوت «علی چراغی» مشارکت داشتند پس از صدور قرار مجرمیت به شعبه 71 کیفری ارجاع شد. با این حال برای شرکت پیمانکار شهرداری تهران که ضاربان را تحت استخدام داشته قرار منع تعقیب صادر شده است.

«علی ابراهیم پور امام» وکیل خانواده چراغی با اعلام این خبر به ایلنا گفت: تا این لحظه دادگاه برای شرکت پیمانکاری که در زمان حادثه به لحاظ مقررات اداری مسئولیت مجرمان این پرونده را برعهده داشته‌ قرار منع تعقیب صادر کرده است اما خانواده مقتول نسبت به این مسئله اعتراض کرده‌اند.

وی همچنین در خصوص تحقق وعده‌های جداگانه‌ای که از سوی مسئولان شورای اسلامی شهر و شهرداری تهران در خصوص کمک به خانواده مرحوم علی چراغی داده شده بود، گفت: در آخرین پیگیری دفتر حقوقی شهرداری تهران اعلام کرد که درصدد است به وعده خود در خصوص تامین مسکن بازماندگان آقای چراغی عمل کند.

وی یادآور شد: این مسئله بخشی از وعده‌هایی بود که بعد از حادثه کشته شدن علی چراغی از سوی مسئولان شهرداری و شورای شهر تهران برای کمک به خانواده وی داده شده بود و هیچ ربطی به پیگیری‌های قضایی این پرونده ندارد.

علی چراغی یک کارگر شهری بود که در تاریخ 16 مرداد سال گذشته حین انجام کار بر اثر ضرب و شتم ماموران پیمانی شهرداری تهران مضروب شد و یک هفته بعد بر اثر عوارض ناشی از این جراحت در بیمارستان جان باخت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز