خبرگزاری کار ایران

پاسخ شیلات گیلان به انتشار نامه کارگران اخراجی

asdasd
کد خبر : ۲۸۰۲۵۰

به دنبال انتشار نامه ۲۶ کارگر اخراجی شیلات گیلان به معاون رئیس جمهور، مدیر روابط عمومی شیلات گیلان جوابیه‌ای به ایلنا ارسال کرد.

به گزارش ایلنا، کارگران شیلات گیلان در نامه مذکور، از آنچه «مانع‌تراشی مدیران شیلات گیلان در راه استخدام مجددشان» می‌خواندند به معاون برنامه‌ریزی دولت شکایت کرده بودند و با اشاره به دیدار اسفند ماه سال گذشته‌شان با نوبخت، متذکر شده بودند که بر خلاف نامه استخدامی که از او دریافت کرده‌اند، مدیران شیلات گیلان آنان را نمی‌پذیرند. در جوابیه شیلات آمده است که استخدام مجدد این افراد طبق رویه جاری خلاف قانون است.

متن کامل جوابیه این خبر مطابق قانون مطبوعات در ادامه می‌آید:

تعداد 26 نفر از نیروهای موصوف معرفی شده از سوی شرکت خدماتی نهاد طاهرین شمال با مدیریت آقای حاج ناصر هاتف بوده‌اند که در قالب قراداد کار حجمی برای انجام تعهدات آن شرکت به شیلات استان گیلان معرفی و هیچ‌گونه رابطه شغلی و استخدامی با این اداره کل نداشته‌اند و حقوق و مزایای خود را نیز راساً از آن شرکت دریافت می‌نمودند. ضمناً جهت مزید آگاهی اعلام می‌دارد ورود نیروهای جدید در دستگاه‌ها و سازمان‌های وابسته به دولت می‌بایست منطبق با مندرجات تصویب نامه شماره 213471/ت 47643/هـ مورخ 1/11/1390 هیئت محترم وزیران، و با در اختیار داشتن کد شناسه و اخذ آن از طریق معاونت محترم برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور (سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی فعلی مبنی بر استخدام دستگاههای دولتی از طریق آزمون و همچنین سایر مواد قانونی بعد از آن می‌باشد.) فلذا عدم جذب 26 نفر نیروی متقاضی بدلیل نبود امکان اخذ مجوزهای قانونی بوده است. ضمناً در همین ارتباط یک برگ تصویر رضایت‌نامه تعداد یک نفر از نیروهای موصوف (نمونه پیوست) که از طریق شرکت کارفرما (نهاد طاهرین شمال) اتباع گردیده است به منظور تنظیم اصلاحیه آن خبر به حضور ایفاد می‌گردد. در پایان یادآوری می‌گردد پیگیری قانونی موارد صدرالاشاره خبر موصوف برای این اداره کل محفوظ بوده و امید است آن خبرگزاری محترم قبل از اقدام درج هر خبری صحت و سقم خبر واصله را بررسی نمایند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز