خبرگزاری کار ایران

مرگ دو کارگر چاه‌کن براثر گازگرفتگی

asdasd
کد خبر : ۲۷۷۴۰۹

روز گذشته (جمعه بیست‌وپنجم اردیبهشت‌ماه) دو کارگر ساختمانی هنگام حفر یک حلقه چاه در منطقه خزانه تهران جان خود را از دست دادند.

به گزارش ایلنا براساس خبری که به نقل از سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران در رسانه‌ها منتشر شده است این حادثه در حیاط یک منزل مسکونی که در جنوب تهران قرار دارد برای دو کارگر تبعه افغان اتفاق افتاده است.

در این رابطه «جلال ملکی» به رسانه‌ها گفته است: ساعت ۸: ۲۹ امروز صبح حادثه محبوس شدن دو کارگر داخل چاه در محله خزانه بالا‌تر از فلکه اول به سامانه ۱۲۵ اعلام و ماموران دو ایستگاه آتش نشانی به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: پس از حضور آتش نشانان در محل حادثه، معلوم شد در داخل حیاط یک منزل دو طبقه قدیمی، چاهی حفر شده و دو کارگر در عمق ۲۵ متری در داخل چاه گرفتار شده‌اند.

به گفته سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران در زمان حضور آتش نشانان در محل حادثه درچاه مذکور گاز و دم زیادی بوده و آتش نشانان پس از ایمن سازی کامل وارد چاه می‌شوند و دو کارگر افغان که یکی ۲۵ ساله و دیگری ۵۰ ساله بود را از درون چاه بیرون و تحویل عوامل اورژانس می‌دهند.

وی خاطرنشان کرد: به تشخیص عوامل اورژانس به دلیل شدت جراحات وارده متاسفانه این دو کارگر جان خود را از دست داده بودند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز