خبرگزاری کار ایران

کشتارگاه سیمرغ موقتاً تعطیل شد/ احتمال بیکاری دائمی ۱۲۰ کارگر

asdasd
کد خبر : ۲۷۶۴۳۲

کشتارگاه سیمرغ از واحد‌های زیر مجموعه هرم طلایی نیشابور به دلیل تخلفات بهداشتی تعطیل شد و ۱۲۰ کارگر این واحد صنعتی با دو ماه حقوق معوقه موقتا بیکار شدند.

به گزارش ایلنا، واحد کشتارگاهی سیمرغ در استان خراسان رضوی به دلیل آنچه مشکلات بهداشتی عنوان می‌شود، از اول اردیبهشت ماه سال جاری موقتا تعطیل شده است و ۱۲۰ کارگر این کشتارگاه به اداره کار شکایت کرده‌اند.

کارگران می‌گویند: کشتارگاه سیمرغ به دلیل مشکلات بهداشتی، وضعیت نامناسب فضای ساختمانی و رعایت نکردن بهداشت محیط تعطیل شده است.

به گفته آنان؛ این کشتارگاه طیور کاستی‌ها و مشکلات زیادی در زمینه زیرساخت‌های محیطی ازجمله نامناسب بودن سرویس فاضلاب و استاندارد محیط روبرو است و نیاز به بهسازی و نوسازی وضعیت محیط کشتارگاه و سرویس فاضلاب دارد.

به ادعای آنان، کارفرما به بهانه تعطیلی کشتارگاه سعی دارد با بلاتکلیف نگه داشتن کارگران با سابقه این واحد کشتارگاهی به نوعی آنان را وادار به ترک کار کند.

طبق اظهارات منابع کارگری، ۱۲۰ کارگر کشتارگاه سیمرغ به اداره کار نیشابور شکایت کرده وحکم بازگشت بکار گرفته‌اند با این حال کارگران معتقدند کارفرما با سوء استفاده از فرصت بدست آمده، قصد دارد کارگران با سابقه را اخراج کرده و نیروی کار جدید استخدام کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز