خبرگزاری کار ایران

مدیر کل نامنویسی تأمین اجتماعی:

افراد تحت‌تکفل سربازان دفترچه تأمین‌اجتماعی می‌گیرند

asdasd
کد خبر : ۲۷۱۴۲۱

دفترچه درمانی تأمین اجتماعی به افراد تحت تکفل بیمه شده سرباز ارائه می‌شود.

به گزارش روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، مدیر کل نامنویسی و حسابهای انفرادی سازمان تأمین اجتماعی با اعلام این خبر افزود: بهره‌مندی از خدمات درمانی یکی از مهم‌ترین مزایایی است که سازمان تأمین‌اجتماعی به بیمه‌شدگان اصلی و اعضای خانواده تحت‌تکفل آن‌ها ارائه می‌کند و براساس قوانین تأمین‌اجتماعی، در ایام خدمت سربازی بیمه‌شده اصلی، افراد تحت‌تکفل وی از مزایای قانونی بیمه‌های اجتماعی به ویژه خدمات درمانی برخوردار خواهند شد. 

سعید حسینی اظهار داشت: بیمه‌شدگان واجد شرایط می‌توانند پس از طی مراحل و تکمیل مدارک، برای دریافت دفترچه درمانی، به شعبه تأمین‌اجتماعی مراجعه کنند. 

حسینی افزود: اصل و تصویر دفترچه آماده به خدمت در اولین مراجعه و گواهی اشتغال به خدمت از واحدهای نیروهای مسلح، سازمان‌های مسلح یا سازمان‌های به کارگیرنده مشمولان از مدارک موردنیاز برای اخذ دفترچه درمانی بیمه‌شدگان سرباز است. 

وی تصریح کرد: در مراجعات بعدی می‌بایست در گواهی مذکور عناوین اطلاعاتی شماره ملی، شماره بیمه شده، نام و نام خانوادگی، شماره شناسنامه، تاریخ تولد و محل صدور شناسنامه، نام پدر بیمه‌شده سرباز درج شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز