خبرگزاری کار ایران

۹۰۰ کارگر پیمانی قطار شهری اهواز طی ۴ ماه گذشته دستمزد نگرفته‌اند

asdasd
کد خبر : ۲۶۹۹۴۰

کارگران پیمانکاری پروژه قطار شهری اهواز که تعطیلات نوروز را بدون دریافت حقوق چهار ماه گذشته‌شان سپری کرده بودند، در بیست و هفتمین روز از فروردین ماه هنوز دستمزدشان را دریافت نکرده‌اند.

به گزارش ایلنا، کارگران قطار شهری اهواز که تحت مسئولیت شرکت پیمانکاری «کیسون» فعالیت می‌کنند درحالی تعطیلات نوروز ۹۴ را سپری کردند که حقوق ماه‌های آذر، دی، بهمن و اسفند سال گذشته را دریافت نکرده‌اند.

این کارگران به ایلنا گفته‌اند، علی رغم وعدهٔ کارفرما مبنی بر پرداخت مطالبات تا پایان اسفند سال گذشته در حال حاضر که بیست و هفت روز از فروردین ماه 94 می‌گذرد، هنوز تکلیف چهار ماه دستمزد معوقه کارگران مشخص نیست.

کارگران شرکت پیمانکاری کیسون با بیان اینکه پرداخت مابقی معوقات حقوقی کارگران برای تامین معاش در شرایط اقتصادی کنونی ضروری است تصریح کردند: کارفرما روزهای پایانی اسفند ۹۳ با پی گیری کارگران تنها حق عیدی و پاداش پایان سال کارگران را پرداخت کرده و حقوق 4 ماه گذشته هنوز پرداخت نشده است.

به ادعای کارگران شاغل در پروژه قطار شهری اهواز، شرکت پیمانکاری کیسون در اجرای پروژه قطار شهری اهواز حدود ۹۰۰ کارگر قراردادی با سابقه دارد که هر ماه حقوق کارگران را با تاخیر پرداخت می‌کند، کارگران که دارای سوابق کاری ۳ تا ۱۲ساله هستند در بخش‌های حفاری، تاسیسات، خدمات و حراست فعالیت می‌کنند، از وضعیت شغلی خود رضایت ندارند.

کارگران شرکت پیمانکاری کیسون همچنین مدعی شدند: کارفرما در پرداخت مطالبات معوقه کارگران هیچ عکس العملی از خود نشان نمی‌دهد و ما منتظریم شاید مسئولان استانی حرکتی از خود نشان دهند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز