خبرگزاری کار ایران

ریس شبکه بهداشت شیروان اعلام کرد:

هشیاری تنها کارگر جان به در برده از حادثه نیروگاه شیروان با وجود شکستگی‌های متعدد

asdasd
کد خبر : ۲۶۸۸۱۴

علائم حیاتی و هوشیاری تنها کارگر مصدوم حادثه نیروگاه برق شیروان که بیستم فروردین ماه به کشته شدن چهار کارگر انجامید، رضایت بخش گزارش شده است. این شاهد عینی که نامش تا کنون اعلام نشده دچار شکستگی‌های متعدد در هر دو دست، پا و قفسه سینه است که برای انجام عکسبرداری سیتی اسکن و انجام عمل‌های جراحی به بیمارستان امام علی بجنورد انتقال داده شده است.

به گزارش ایلنا، یک پایگاه خبری محلی در شیروان علائم هوشیاری و حیاتی تنها کارگری که از این حادثه جان سالم به در برده را رضایت بخش گزارش کرده است.

دکتر زارع رییس شبکه بهداشت شیروان در گفتگو با پایگاه خبری تحلیلی اخبار شیروان پیرامون وضعیت سلامت تنها مصدوم این حادثه گفته است: علائم حیاتی و هوشیاری نفر پنجمی که از این حادثه جان سالم به در برده رضایت بخش است و مصدوم دچار شکستگی‌های هر دو دست، پا و قفسه سینه است که برای انجام عکسبرداری سیتی اسکن و انجام عمل‌های جراحی به بیمارستان بجنورد انتقال داده شده است. 

لازم به یادآوری است، حادثهٔ سقوط از ارتفاع ۵۰ متری در نیروگاه سیکل ترکیبی شیروان در روز پنجشنبه بیستم فروردین ماه منجر به کشته و مصدوم شدن ۵ کارگر شد که طبق آخرین اطلاعات رسیده دلایل وقوع این حادثه از سوی بازرسان اداره کار استان خراسان شمالی در دست بررسی است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز