خبرگزاری کار ایران

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی:

مشکل کارگران ابزار تسویه حساب سیاسی نشود/ حقوق بهمن ماه کارگران فولاد شنبه پرداخت می‌شود

asdasd
کد خبر : ۲۵۸۰۹۵

«کارگران فولاد می توانند حقوق بهمن ماه خود را روز شنبه شانزدهم اسفند ماه جاری برداشت کنند/ عده‌ای در بحث مشکلات کارگران فولاد دست به تسویه‌حساب سیاسی نزنند».

وزیر تعاون، کار، رفاه اجتماعی از واریز حقوق بهمن ماه کارگران صندوق فولاد خبر داد و اعلام کرد: کارگران فولاد می توانند حقوق بهمن ماه خود را روز شنبه شانزدهم اسفند ماه جاری برداشت کنند .

به گزارش ایلنابه نقل ازروابط عمومی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ، «علی ربیعی» در بازدید از مجتمع فولاد اسفراین با اعلام این خبر اظهار کرد: حقوق کارگران فولاد حدود 5ماه عقب ماندگی داشت و هم اکنون یک ماه حقوق کارگران را عقب هستیم  که تا آخر سال پرداخت خواهد شد .
وی ادامه داد: همچنین عیدی و حقوق اسفند ماه در موعد مقرر پرداخت خواهد شد.  
وزیر تعاون،کار ورفاه اجتماعی ادامه داد: دولت و مجلس نیز متوجه مشکلات کارگران شده‌اند و همه تلاش می‌کنند تا شاهد زندگی خوب و با کرامتی برای کارگران باشیم.
ربیعی تاکید کرد: عده‌ای در بحث مشکلات کارگران فولاد دست به تسویه‌حساب سیاسی نزنند.
وی درادامه افزود: دو برنامه نیز برای فعال کردن تعاونی‌های فعال با همکاری بانک توسعه تعاون در دست اقدام است.
وزیرتعاون، کار و رفاه اجتماعی در ادامه از افتتاح پروژه‌های رفاهی برای کارگران در استان خراسان شمالی خبر داد .
گفتنی است آقای ربیعی به منظور افتتاح چند طرح ورزشی ویژه کارگران و آغاز عملیات اجرایی پالایشگاه تولید بنزین یورو چهار در شیروان به خراسان شمالی سفر کرده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز