خبرگزاری کار ایران

دبیر خانه کارگرنیشابور؛

حضور وزیر کار باعثبهبود وضعیت اشتغال در نیروی کار شد

کد خبر : ۱۸۸۲۱۶

در حال حاضر وضعیت اشتغال و تولید در شهرستان نیشابور به نسبت سال قبل که معضل بیکاری ورکود بازار کار را شاهد بودیم بهتر شده و احساس می شود این وضعیت هر روز در حال بیهبودی بیشتر است.

دبیر خانه کارگرنیشابور معتقد است، با آغاز بکار وزارت کار دولت تدبیر وضعیت اشتغال و تولید به نسبت قبل در منطقه بهبود یافته است.

«محمد عمارلو» با اعلام این خبر به ایلنا گفت: در حال حاضر وضعیت اشتغال و تولید در شهرستان نیشابور به نسبت سال قبل که معضل بیکاری ورکود بازار کار را شاهد بودیم بهتر شده و احساس می شود این وضعیت هر روز در حال بیهبودی بیشتر است.

او با بیان اینکه انتخاب وزیر کار از جامعه کارگری موجب دلگرمی جامعه کارگری کشور شد در ادامه افزود: در حال حاضرنتایج انتخاب شایسته رئیس جمهور کشورمان را در مورد معرفی وزیری از جامعه کارگری را شاهد هستیم.

عمارلو با بیان اینکه در گذشته با مشکلاتی همانند عدم بهره گیری از سیستم‌های مناسب در کار، هزینه‌های بالای تولید و درآمد ناکافی همراه با محدود کردن نیروی کار روبرو بوده‌ایم افزود: به مرور با موضع گیری بجای شخص آقای علی ربیعی این مشکلات در حال مرتفع شدن هستند.

او با بیان اینکه در همین مدت کوتاه از عمر این وزارت خانه در برخی حوزه‌ها عملکرد خوبی از شخص وزیر شاهد بودیم، گفت: هم اکنون در شهرستان نیشابور بجز تعداد معدودی از واحد های تولیدی که مشکل تامین مواد اولیه تولید دارند مابقی با جذب تعداد بیشتری از نیروی کار مشغول فعالیت هستند.

به گفته وی به نظر می رسد در آینده نزدیک با اغاز بکار دو واحد تولید کننده فولاد وجذب نیروی کار در این واحدها تا حدودی مشکلات اشتغال در این شهرستان کم شود.

او گفت: تنها واحدهای دارای مشکل در شهرستان نیشابور کارگاهای بزرگ روغن کشی دانه ای روغنی است که همچنان مشکلات تامین مواد اولیه تولید دارند.

عمارلو با اشاره به اینکه اهمیت اشتغال و اقتصاد در جامعه بسیار زیاد است، تصریح کرد: امکانات، توانمندی و ظرفیت‌های زیادی در نیشابور وجود دارد که دولت مردان می‌توان با همکاری سایر مسئولان ادارات وارگانهای دولتی وخصوصی در حوزه اشتغال فعالیت کند..

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز