خبرگزاری کار ایران

دبیر خانه کارگر ایلام مطرح کرد:

جای بیمارستان تامین اجتماعی در استان ایلام خالی‌است

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۹۶۶

چکیده: «استان ایلام با دارا بودن بیش از ۳۴ هزار بیمه شده اصلی، تنها یک بیمارستان ۳۲ تخت خوابی ملکی نمیه ساز در مرکز شهر ایلام دارد / فقدان مراکز درمانی ملکی ذر استان ایلام باعثسفر آنها به استانهای مجاور شده است / در سالهای اخیر به دلیل افزایش انواع آلودگی‌ها بر تعداد بیمه شدگان مبتلا به انواع بیماریهای قلبی، ریوی و پوستی اضافه شده است».

دبیر خانه کارگر ایلام اعلام کرد: استان ایلام با بیش از ۱۳۰هزار بیمه شده فاقد بیمارستان ملکی تامین اجتماعی برای مراجعه است.
«علی غیاثی» با اعلام این خبر به ایلنا گفت: استان ایلام با دارا بودن بیش از ۳۴ هزار بیمه شده اصلی، تنها یک بیمارستان ۳۲ تخت خوابی ملکی نمیه ساز در مرکز شهر ایلام دارد.
او بابیان اینکه هنوز مراحل ساخت بیمارستان یاد شده بعداز گذشت ۵ سال به اتمام نرسیده است، افزود: ساخت این بیمارستان کوچک(۳۲ تخت خوابی) هم به دلیل محدود بودن امکانات جوابگوی مراجعه بیمه شدگان استان نیست.
این فعال کارگری با بیان اینکه هم اکنون بیمه شدگان برای استفاده از امکانات درمانی تامین اجتماعی به ناچار به استانهای مجاورسفر کنند افزود: این در صورتی است که انتقال بیماران از استان ایلام به سایر استانها هم از بعد مسافت و هم از بعد زمان و هزینه اقدامی نادرست است.
به گفته غیاثی وضع موجود در حالی است که در سالهای اخیر به دلیل افزایش انواع آلودگی‌ها بر تعداد بیمه شدگان مبتلا به انواع بیماریهای قلبی، ریوی و پوستی اضافه شده است.
دبیرخانه کارگردر خاتمه ضمن تاکید بر توسعه درمان مستقیم در استان ایلام اظهار داشت: مسئولان تامین اجتماعی باید هر چه سریعتر ضمن اتمام پروژه ساخت بیمارستان ۳۲ تختخوابی ایلام در خصوص احداثمراکز درمانی دیگر تصمیم گیری کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز