خبرگزاری کار ایران

استاندار چهار محال و بختیاری‌:

یک میلیارد ریال برای مرمت خیابان‌های چلگرد اختصاص یافت

استاندار چهارمحال و بختیاری از اختصاص یک میلیارد ریال برای مرمت خیابان‌های چلگرد، مرکز شهرستان کوهرنگ خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی استانداری چهارمحال و بختیاری، قاسم سلیمانی دشتکی در سفر به شهرستان کوهرنگ از توابع چهارمحال و بختیاری تأکید کرد: این مبلغ از محل مواد ۱۰ و ۱۲ به منظور مرمت و ارتقای وضعیت خیابان‌های مرکز این شهرستان اختصاص پیدا کرد.
 
وی ضمن بازدید از روند اجرایی احداث هتل کی‌نو در بخش صمصامی شهرستان کوهرنگ افزود: اجرای این پروژه از سوی بخش خصوصی نقش مهمی در افزایش جذب گردشگران خارجی و داخلی و رونق اقتصاد منطقه دارد.
 
سلیمانی دشتکی تصریح کرد: به منظور تسریع در تکمیل و بهره‌برداری از این پروزه سه میلیارد ریال تسهیلات اختصاص می یابد.
 
وی بیان داشت: تقویت بخش خصوصی و حمایت از سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی یکی از اولویت‌های مهم مسئولان ارشد چهارمحال و بختیاری در دولت یازدهم محسوب می‌شود.
 
استاندار چهارمحال و بختیاری همچنین در نماز جمعه مرکز شهرستان کوهرنگ شرکت کرد و سپس از نزدیک مشکلات مردم را به صورت چهره به چهره مورد بررسی قرار داد.
 
وی اضافه کرد: در این دیدار صمیمی مشکلات افزون بر ۱۰۰ نفر از نمازگزاران جمعه در حوزه‌های اشتغال، مسکن، ازدواج، سرمایه‌گذاری، تسهیلات بانکی، کشاورزی و غیره را به صورت ویژه بررسی و دستورات لازم برای رفع مشکلات آنان صادر شد.
 
سلیمانی دشتکی عنوان داشت: بازدید واحد تولید و بسته بندی آب معدنی نگین زردکوه شهرستان کوهرنگ و بررسی مشکلات این واحد تولیدی از دیگر دستاوردهای سفر امروز مدیریت ارشد چهارمحال و بختیاری به چلگرد است.
 
وی اظهار کرد: دستورات لازم برای رفع مشکلات این واحد تولیدی در سریع‌ترین زمان ممکن نیز صادر شد.
 
استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: حضور در شهرستان‌های ۹ گانه و مناطق محروم استان جزو اقدامات اساسی مسئولان در سه سال گذشته محسوب می‌شود.
 
وی بیان کرد: مسئولان ارشد چهارمحال و بختیاری در این سفرها ضمن حضور در بین مردم، مشکلات حوزه‌های مختلف را از نزدیک بررسی و نسبت به رفع آن در کوتاه‌ترین زمان ممکن تلاش می‌کنند.
 
سلیمانی دشتکی یادآور شد: تشکیل شورای اداری و برنامه‌ریزی شهرستان‌های ۹ گانه و مراکز بخش‌های مختلف با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی چهارمحال و بختیاری از دیگر اقدامات مسئولان دولت یازدهم در سه سال گذشته محسوب می‌شود.
 
وی عنوان کرد: انجام این سفرها و برگزاری نشست‌های تخصصی در شهرستان‌ها و مراکز بخش‌های چهارمحال و بختیاری باعث تسریع در رفع مشکلات حوزه‌های مختلف و سرعت بخشی به روند تکمیل و بهره‌برداری از پروژه‌های گوناگون شده است.
 
افزوده می‌شود، پروژه بسته‌بندی آب معدنی نگین زردکوه شهرستان کوهرنگ با ظرفیت تولید سالانه ۲۲۰ تن و ۴۵۰ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری ثابت و ۹ میلیون دلار ارزبری ماشین آلات یکی از طرح‌های مهم تولیدی و اقتصادی چهارمحال و بختیاری است.

کد خبر : ۴۲۳۵۶۲