خبرگزاری کار ایران

استاندار چهارمحال و بختیاری خبر داد:

تحقق 67 درصد طرح‌های سفر رئیس جمهوری به چهارمحال و بختیاری

استاندار چهارمحال و بختیاری از محقق شدن ۶۷ درصد از طرح‌های سفر رئیس جمهوری به این استان و در دست اقدام بودن بقیه طرح‌ها خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی استانداری چهار محال و بختیاری، قاسم سلیمانی دشتکی در دیدار معاونان رئیس جمهوری و هیأت همراه با نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد تأکید کرد: از مجموع طرح‌های سفر هیأت دولت به استان ۲۷ درصد در دست اقدام و شش درصد نیازمند سرمایه‌گذاری و هزینه بیشتر است.

وی افزود: از مجموع دو هزار و ۲۲۰ میلیارد ریال قول رئیس جمهوری در سفر به بام ایران تاکنون دو هزار و ۱۵۰ میلیارد ریال جذب شده است.

سلیمانی دشتکی تصریح کرد: انجام ملاقات عمومی با قشرهای مختلف، پیگیری روند اجرایی طرح‌های نیمه‌تمام و بررسی طرح‌های سرمایه‌گذاری مربوط به سفر روحانی به چهارمحال و بختیاری از برنامه‌های سفر یک روزه معاونان رئیس جمهوری به این استان است.

استاندار چهارمحال و بختیاری بیان داشت: در این سفر عملکرد سه ساله دولت یازدهم در استان بررسی و ارزیابی می‌شود.

وی اضافه کرد: اجرای طرح‌های راه آهن اصفهان – شهرکرد – اهواز، انتقال آب بن – بروجن، کشاورزی، راهسازی، آبرسانی، برقرسانی، گازرسانی، خدمات زیربنایی و امور فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و اقتصادی از مهمترین دستاوردهای سه ساله دولت یازدهم است.

سلیمانی دشتکی عنوان کرد: امیدواریم با بهره‌برداری از طرح‌های نیمه‌تمام چهارمحال و بختیاری تا پایان سال آینده شاخص‌های توسعه‌ای استان در بخش‌های مختلف ارتقا یابد.

کد خبر : ۴۰۶۲۴۳