خبرگزاری کار ایران

به دنبال عملی‌نشدن وعده‌ها صورت گرفت؛

انتقاد معاون استاندار چهارمحال و بختیاری از تأخیر در راه‌اندازی نمایشگاه صنایع دستی

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار چهارمحال و بختیاری از تأخیر در راه‌اندازی نمایشگاه دائمی صنایع دستی شهرکرد انتقاد کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی استانداری چهارمحال و بختیاری، سیامک سلیمانی دشتکی در ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی چهارمحال و بختیاری گفت: بحث راه اندازی نمایشگاه دائمی صنایع دستی شهرکرد واقع در میدان قدس این شهر از یک سال قبل مطرح شده است.

وی تأکید کرد: فعالیت این نمایشگاه در نوروز سال جاری به صورت موقت آغاز و پس از تعطیلات نوروزی به پایان رسید.

سلیمانی دشتکی افزود: اکنون پس از گذشت چهار ماه هنوز اقدام و پیگیری جدی از سوی مسئولان اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری چهارمحال و بختیاریی به منظور راه اندازی و فعالیت دائمی نمایشگاه صنایع دستی در شهرکرد صورت نگرفته است.

وی تصریح کرد: مسئولان شهرداری شهرکرد، شرکت گاز و آب و فاضلاب شهری چهارمحال و بختیاری نیز به منظور جابجایی انشعاب‌های موجود در مکان راه‌اندازی نمایشگاه دائمی صنایع دستی در مرکز چهار محال و بختیاری آمادگی خود را اعلام کرده اند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار چهارمحال و بختیاری بیان داشت: به همین منظور مسئولان اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری باید نسبت به پیگیری این موضوع اقدامات لازم را انجام دهند.

وی اضافه کرد: راه اندازی این نمایشگاه نقش مهمی در ایجاد اشتغال، رونق در فروش محصولات صنایع دستی و معرفی فرهنگ چهارمحال و بختیاری به مناطق مختلف کشور دارد.

سلیمانی دشتکی در بخش دیگری از سخنان خود عنوان داشت: بانک های عامل بایستی به منظور پرداخت تسهیلات برای تکمیل و بهره برداری از طرح های دارای ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی و بالاتر اقدامات لازم را انجام دهند.

وی اظهار کرد: تکمیل و بهره‌برداری از طرح های دارای ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی و بالاتر، افزایش اشتغال، کاهش نرخ بیکاری، رونق اقتصادی و ارتقای شاخص های توسعه ای در چهارمحال و بختیاری را به دنبال دارد.

گفتنی‌است در این‌نشست مقرر شد تا مدیران دستگاه‌های اجرایی چهارمحال و بختیاری گزارش اقدامات انجام شده در حوزه کاری خود را به صورت ماهانه به دبیرخانه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان واقع در سازمان مدیریت و برنامه ریزی ارائه دهند.

کد خبر : ۳۹۷۱۷۵