خبرگزاری کار ایران

مدیرکل کانون پرورش فکری چهارمحال و بختیاری خبرداد:

برگزاری جشنواره سراسری "نمایش عروسکی" در چهارمحال و بختیاری

asdasd
کد خبر : ۳۷۴۷۵۵

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چهارمحال و بختیاری گفت: هفدهمین جشنواره سراسری نمایش عروسکی مراکز کانون های پرورش فکری شهریور ماه در چهار محال و بختیاری برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، فرزاد رحیمی صبح امروز در جلسه شورای فرهنگی کانون اظهارداشت: هفدهمین جشنواره سراسری نمایش عروسکی مراکز کانون با عنوان "بازی‌های کوچک، رویا‌های بزرگ" در استان برگزار می‌شود.

وی افزود: استفاده از هنر نمایش، فراگیری مهارت‌های اجتماعی نوجوانان در تعامل با یکدیگر، فراهم کردن زمینه‌ای برای رشد خلاقیت و نوآوری در مراکز و گسترش فعالیت‌های نمایشی در کانون از جمله اهداف برگزاری این جشنواره است.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چهارمحال و بختیاری بیان کرد: مرحله استانی این جشنواره در نیمه نخست شهریورماه سال جاری برگزار و برگزیدگان به مرحله کشوری که از 7 الی 9 مهرماه سال جاری برگزار می‌شود با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

رحیمی خاطر نشان کرد: شناسایی افراد بی‌سواد در گروه سنی کانون و تحت آموزش قرار دادن آن‌ها توسط مربیان کانون از جمله فعالیت‌های مشترک کانون با آموزش و پرورش و نهضت سواد آموزی به شمار می‌رود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز