خبرگزاری کار ایران

رزمایش طرح زمستانی راهداری و پلیس راه چهارمحال و بختیاری انجام شد

asdasd
کد خبر : ۲۳۴۱۵۳

باشروع فصل زمستان و بارش های برف و باران در چهارمحال و بختیاری طرح های امداد و نجات، راهداری و پلیس راه برای کاهش خطرات و آسیب های احتمالی در برابر حوادثو سوانح در استان آغاز شد.

سرپرست راه و شهرسازی استان در رزمایش طرح زمستانه ماشین آلات راهداری، پلیس راه و دستگاه های امداد رسان شامل هواشناسی، هلال احمر و اورژانس ضمن قدردانی از زحمات همه دست اندرکاران در خصوص ایمنی راه‌ها در فصل زمستان عنوان کرد: راهداران سفیران آرامش جاده ها هستند و جز کمک و یاری به هم نوعان خود به چیز دیگری نمی اندیشند.

قاسم قاسمی ادامه داد: این طرح ها به مانند هر سال با هدف آمادگی در برابر حوادثاحتمالی و کاهش خطرات پیش رو و نیز پاسخگویی مناسب و صحیح به شهروندان و مسافران و نیز اطلاع رسانی عمومی جهت افزایش آگاهیهای مردم جهت به حداقل رساندن حوادث، دسترسی به حداکثر توان مقابله با حوادثزمستانی اجرایی می شود.

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی وجود گردنه های برف گیر به همراه موقعیت جغرافیایی استان به لحاظ سردسیری و نیز بارش های سنگین برف در برخی از شهرستانها همه ساله موجب بروز مشکلات متعدد برای مسافران و شهروندان می شود که ضرورت اجرای کامل طرح ها را دو چندان می کند.

چهارمحال و بختیاری یکی از استانهای سردسیر کشور است که از آذرماه تا اوایل بهار، بسیاری از جاده ها و گردنه های آن برفگیر بوده و اعمال کنترل شدید برای مقابله با بروز سوانح رانندگی در این محورها مورد نیاز است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز