خبرگزاری کار ایران

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت:

تلاش دولت برای اتمام مسکن مهر تا پایان سال آینده

asdasd
کد خبر : ۱۹۲۲۵۴

معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیر عامل سازمان ملی زمین و مسکن از تکمیل و واگذاری تمامی واحدهای مسکن مهر تا پایان سال آینده خبر داد.

سید محمد پژمان در شهرکرد اظهار داشت: ارائه تسهیلات ارزان قیمت و آماده سازی زیرساخت‌های مسکن مهر به عهده دولت بود که این اقدامات تاکنون به شیوه مناسبی تامین شده است.

وی افزود: برخی نواقص اجرای این طرح نیز به سازندگان گوشزد و در حال پیگیری است.

پژمان ادامه داد: هم اکنون تعداد زیادی مسکن مهر در برخی نقاط کشور نظیر چهارمحال وبختیاری ساخته شده که فاقد متقاضی است و مجریان و صاحبان برخی واحدهای درحال ساخت نیز انگیزه‌ای برای اتمام کار ندارند.

این مقام مسئول در وزارت راه و شهرسازی تصریح کرد: در اجرای پروژه‌های طرح مسکن مهر، دولت در برخی استان‌ها با مازاد عرضه بر تقاضا مواجه است.

وی در زمینه تامین مسکن اقشار کم درآمدی که از هرگونه تسهیلاتی بی‌بهره‌اند، اظهار داشت: بهتر است، ابتدا وضعیت مسکن مهر در کشور مشخص شده و به نقطه مطلوب برسد تا بتوان به وضعیت دیگراقشار بی‌مسکن رسیدگی و برای آنان برنامه ریزی کرد.

پژمان در زمینه مصوبات اخیرسفر مدیران سازمان ملی زمین ومسکن کشور به چهارمحال وبختیاری عنوان کرد در این سفر برای برخی اختلافات حقوقی چندین هزار خانوار در شهرستان‌های مختلف این استان با اداره کل راه و شهرسازی تصمیم گیری شد.

معاون وزیر راه و شهرسازی همچنین، تعیین تکلیف پروژه‌های مهم چند شهرداری چهارمحال وبختیاری را از دیگر مصوبات سفر اخیر خود عنوان کرد.

معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیر عامل سازمان ملی زمین و مسکن به منظور بررسی و حل مشکلات زمین و مسکن چهارمحال و بختیاری به شهرکرد سفر کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز