خبرگزاری کار ایران

برگزاری نشست شورای اداری در راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری

asdasd
کد خبر : ۱۸۹۴۰۴

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان چهارمحال و بختیاری خبر از برگزاری نشست شورای اداری با هدف نظم و هماهنگی بیشتر بین مدیریت ها و روسای ادارات ستادی و شهرستانی را داد.

قاسم قاسمی اظهار داشت: نظر به اینکه ما در سالی هستیم که به فرموده مقام عظمای ولایت سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی است رعایت نظم و انضباط اداری همراه با حفظ شئونات اسلامی در محل کار یکی از مواردی است که باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

وی راز دار بودن و خودداری کردن از افشای اسناد محرمانه و حفظ و حراست از اسناد و اموال دولتی در محیط کار را یکی از مهمترین امور برشمرد و تأکید کرد: نظارت شبانه روزی از اراضی دولتی و پیگیری پرونده های تصرف توسط متصرفین باید با جدیت ادامه پیدا کند.

قاسم قاسمی تصریح کرد: تعمیرات و آماده سازی ماشین آلات راهسازی و سایر خودروهای سبک و سنگین جهت آمادگی هر چه بیشتر تا قبل از بارش های زمستانی باید بموقع صورت گیرد و انجام هرگونه هزینه صرفاً در چارچوب قانونی باید صورت پذیرد.

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان در ارتباط با وظایف روسای ادارات شهرستانی خاطرنشان ساخت: نظارت مستمر از پروژه های در دست اجرای شهرستان و ارتباط مداوم و تنگاتنگ با حوزه های مدیریتی را مد نظر قرار دهند.

وی حضور فعال روسای شهرستانی را در جلسات مختلف فرمانداری شهرستان مربوطه را مثبت ارزیابی کرد و افزود: ارتباط گسترده با فرماندار و سایر مسئولین شهرستان مربوطه و تعیین جانشین در صورت عدم حضور در شهرستان جهت پاسخگویی به مراجعان در نظر گرفته شود.

قاسمی در خاتمه گفت: کلیه مدیران حوزه ستادی، روسای ادارت ستادی و شهرستانی موظف به ارائه گزارش عملکرد هفتگی به دفتر سرپرست اداره کل می باشند و ضمناً روسای ادارت شهرستانی هر چه سریعتر نسبت به فعال کردن رابطین روابط عمومی شهرستان جهت ارسال بموقع گزارش ها و مستندات لازم به اداره روابط عمومی را در دستور کار خود قرار دهند.

گفتنی است ایشان در پایان جلسه ضمن محکوم کردن جنایات رژیم اشغالگر قدس از کلیه همکاران درخواست نمودند که در راهپیمایی روز جمعه در حمایت از مردم مظلوم فلسطین شرکت کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز