خبرگزاری کار ایران

پیرموذن:

بودجه کاهش تورم را نشانه گرفته است

asdasd
کد خبر : ۲۵۲۱۴۷

نماینده مردم اردبیل " موافق کلیات لایحه بودجه ۹۴ " افزود: در بودجه دستیابی به عدالت اقتصادی، رسیدن به رشد اقتصادی، بهبود اشتغال، توزیع عادلانه درآمد و افزایش کارایی استان‌ها توجه ویژه‌ای شده است.

کمال‌الدین پیرموذن نماینده مردم اردبیل در مجلس در جلسه علنی امروز و در جریان بررسی کلیات لایحه بودجه ۹۴ به عنوان موافق کلیات ضمن تقدیر از اهتمام مجلس و دولت و کمیسیون تلفیق در بررسی بودجه سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را گرامی داشت و از حضور پرشکوه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن تقدیر کرد.

به گزارش ایلنا، وی در ادامه با تاکید بر اینکه تغییر در سیاست‌های بودجه‌ریزی و اقتصاد کلان یک رویکرد بسیار اثرگذار است، گفت: خوشبختانه بودجه‌ریزی سال ۹۴ نسبت به سال‌های گذشته دچار تغییر و تحول جدی شده و بودجه غالبا دارای ماهیت بودجه‌ای بوده و در راستای اسناد بالادستی همچون سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی و برنامه پنجم توسعه نوشته شده است.

این عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بودجه کاهش تورم را نشانه گرفته است، گفت: این بودجه افزایش بهره‌وری را در نظر دارد و از طرف دیگر هدفش دستیابی به حداقل رشد اقتصادی سه درصدی در سال آینده است.

پیرموذن با بیان اینکه رسیدن به رشد اقتصادی سه درصد در سال آینده دور از دسترس نیست، گفت: بودجه سال آینده با برخورداری از علم روز و اقتصاد عملیاتی خواهد بود و در آن به دستیابی به عدالت اقتصادی، رسیدن به رشد اقتصادی، بهبود اشتغال، توزیع عادلانه درآمد و افزایش کارایی استان‌ها توجه ویژه‌ای شده است.

نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در بودجه اولویت‌بندی‌های دلسوزانه‌ای برگرفته از توجه کافی به مناطق و توازن متواضع عادلانه صورت گرفته است، گفت: قطعا با این نوع بودجه‌ریزی محرومیت‌زدایی در تمام اقصی نقاط کشور بخصوص روستاها انجام شدنی است.

این عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی خصوصی‌سازی، بهره‌برداری از فاینانس برای اتمام پروژه‌ها و توجه به محیط زیست را از جمله ویژگی‌های لایحه بودجه ۹۴ برشمرد و خاطرنشان کرد: در بودجه به ورزش، بهبود وضعیت بافت‌های فرسوده و ارتقای وضعیت دهیاری‌ها و شهرداری‌ها توجه ویژه‌ای شده است.

این نماینده اصولگرای مجلس خطاب به سایر نمایندگان، گفت: تغییر سیاست‌های اقتصادی و تبدیل به تولیدکننده بودن از مصرف‌گرایی، پایان دادن به اقتصاد رانتی و رسیدن به رشد اقتصادی و افزایش اشتغال و همچنین رسیدن به رفاه اجتماعی و سلامت همگی در راستای کمک نمایندگان و دولت و همکاری در کنار یکدیگر دست یافتنی است.

این عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: بودجه امسال برای اولین بار بودجه هدفمند، جامع، کارا و واقع‌گراست و باعثاز هم ریختگی نظام بودجه‌ریزی نمی‌شود و بر اساس آن ان‌شاءالله ما سال آینده مشکل کسری بودجه نخواهیم داشت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز