خبرگزاری کار ایران

کارت زرد دهم برای دولت یازدهم

رسایی قانع نشد، طیب‍‌‌‎نیا کارت زرد گرفت / نمایندگان منتقد تفکرات اقتصادی دولت

asdasd
کد خبر : ۲۴۸۵۰۶

پس از آنکه موسوی لارگانی از سوال خود انصراف داد و میر کاظمی نیز با جواب های وزیر اقتصاد قانع شد حمید رسایی از نمایندگان منتقد همیشگی دولت با اعلام قانع نشدن از صحبت های وزیر از نمایندگان خواست که به طیب نیا کارت زرد نشان دهند.

قانع نشدن حمید رسایی نماینده تهران سبب شد که مجلس دومین کارت زرد خود را ظرف یک ماه اخیر به مردان اقتصادی دولت نشان داد. علی طیب نیا بعد از نعمت زاده دومین وزیر اقتصادی دولت است که در یک ماه اخیر کارت زرد دوم را از مجلس گرفته است.

به گزارش خبرنگار ایلنا پس از آنکه موسوی لارگانی از سوال خود انصراف داد و میر کاظمی نیز با جواب های وزیر اقتصاد قانع شد حمید رسایی از نمایندگان منتقد همیشگی دولت با اعلام قانع نشدن از صحبت های وزیر از نمایندگان خواست که به طیب نیا کارت زرد نشان دهند.

رسایی در بخشی از صحبتهایش به روز رای اعتماد اشاره کرد و گفت شما در زمان رای اعتماد خود ۲۷۰ رای موافق از مجلس گرفته‌اید اما اکنون ماه عسل دولت تمام شده و دولت باید پاسخگو باشد و ما هم به عنوان نمایندگان مجلس باید مطالبه کنیم، لذا از نمایندگان می‌خواهم که امروز به وزیر اقتصاد ۲۷۰ رای منفی بدهند تا آقای طیب‌نیا این وضعیت را اصلاح کند.

در نهایت وکلای ملت با ۱۰۳ رای موافق، ۹۱ رای مخالف و ۳ رای ممتنع از مجموع ۲۱۲ نماینده حاضر در صحن علنی پارلمان، پاسخ‌های طیب‌نیا را به این سوال قانع‌کننده ندانستند.

با دریافت کارت زرد طیب نیا وزرای دولت تدبیر و امید ۱۰ کارته شدند

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز