خبرگزاری کار ایران

رئیس مرکزآمار ایران در همایش ملی بهره‌وری ایران عنوان کرد:

برای ایجاد بهره‌وری باید از گفتمان وارد عمل شویم

asdasd
کد خبر : ۲۴۵۲۹۸

هنگامی که از نظر روال و عملکرد به بهره‌وری می‌پردازیم باید از حوزه گفت‌وگو، ادبیات و شعر و شاعری وارد بحثعملیاتی شویم و باید از عمل به کسب استراتژی‌های بهره‌وری ورود کنیم، زیرا اصول سازمانی در این بحثحرف آخر را می‌زند.

به گزارش خبرنگار ایلناعادل آذر رئیس مرکز آمار ایران در همایش ملی بهره‌وری ایران گفت: وقتی صحبت از گفتمان بهره‌وری می‌شود نکاتی مانند فهم، درک، ادبیات و زبان مطرح می‌شود و نوعاً در دنیا عنوان می‌شود که درایت این امر در جامعه اینگونه محقق می‌شود که رفتار و گفتار ما مسئولین باید در دستگاه‌ها، بنگاه‌ها، خانواده‌ها و اشخاص درایت پیدا کند.

وی در ادامه افزود: نکته جالب در بحثبهره‌وری این است که کژی‌ها و ناهنجاری‌ها در فرم رفتاری باید اصلاح شود.

رئیس مرکز آمارایران عنوان کرد: هنگامی که از نظر روال و عملکرد به بهره‌وری می‌پردازیم باید از حوزه گفت‌وگو، ادبیات و شعر و شاعری وارد بحثعملیاتی شویم و باید از عمل به کسب استراتژی‌های بهره‌وری ورود کنیم، زیرا اصول سازمانی در این بحثحرف آخر را می‌زند.

عادل آذر با اشاره به اینکه نهضت بهر‌ه‌وری به دنبال ایجاد رویه‌های سازمانی است، تصریح کرد: چه بسا که این اظهارات و دستورالعمل‌ها برای نهاد خانواده و اشخاص نیز حائز اهمیت است.

رئیس مرکز آمار ایران گفت: ‌ حال ما باید بررسی کنیم که جایگاه سیستم آماری در نظام بهره وری کشور چگونه است. ما باید چند بخش را تعریف و برنامه‌ریزی کنیم؛ یکی بحثفعالیت‌های سازمانی است، نکته بعدی این بحثرا مطرح می‌کند که بهره‌وری باید از روال کاری به اقدام و فعالیت موثر برسد، زیرا نمی‌توانیم این مبحثرا رها کنیم بلکه باید آن را در تک‌تک افراد سازمان پیاده و دنبال کنیم.

عادل آذر عنوان کرد: نکته‌ای که مطرح می‌شود این است که اگر رویکرد ما روال کاری باشد و از سطح گفتمان به رویه‌ها و اقدامات رسیده باشیم، نمی‌توانیم بدون تایید شاخص‌ها و تایید کردن نهادهای آماری کاری از پیش ببریم، زیرا برنامه جامعه بهره‌وری کشور بدون داشتن یک نظام جامع سطح آماری محقق نمی‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز