خبرگزاری کار ایران

یک کار‌شناس اقتصادی در گفت‌و‌گو با ایلنا:

لایحه بودجه سال ۹۴ را دولت با تمام دقت تهیه کرده است

asdasd
کد خبر : ۲۴۳۱۴۹

در خصوص قیمت نفت در بودجه حرف و حدیث‌های بسیاری است دولت نفت ۷۲ دلاری را مد نظر قرار داده است، ولی گویا مجلسیان نظرات دیگری دارند اما باید بگوییم که دولت برای رسیدن به این رقم کاملا منطقی تصمیم گرفته است و تمامی آسیب‌ها را نیز شناسایی کرده است.

یک کار‌شناس اقتصادی گفت: لایحه بودجه سال ۹۴ که هم اکنون در مجلس است با ‌‌نهایت دقت از سوی دولت تهیه شده است و بهتر است علمی بررسی شود.

منصور کمال نیا در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا در خصوص بررسی لایحه بودجه در مجلس شورای اسلامی، گفت: دولت و مجلس به خوبی می‌دانند که سال آینده سال اقتصاد است و به همین دلیل بودجه این سال باید با بررسی دقیق علمی همراه باشد. البته تا به امروز روند بررسی بودجه مطلوب بوده است و براساس اخباری که از سوی رسانه‌ها منتشر می‌شود می‌توان امید داشت بودجه کاملی را داشته باشیم.

وی با اشاره به بهای نفت در لایحه ارائه شده، ادامه داد: در خصوص قیمت نفت در بودجه حرف و حدیث‌های بسیاری است دولت نفت ۷۲ دلاری را مد نظر قرار داده است، ولی گویا مجلسیان نظرات دیگری دارند اما باید بگوییم که دولت برای رسیدن به این رقم کاملا منطقی تصمیم گرفته است و تمامی آسیب‌ها را نیز شناسایی کرده است.

این کار‌شناس اقتصادی بیان داشت: در خصوص فعالیت‌های عمرانی نیز دولت به خوبی ارقام را مد نظر قرار داده است اما این یک واقعیت است که ما همه ساله در این بخش با کمبود بودجه مواجه بوده‌ایم حال شاید در این دوره میزان کسری به حداقل ممکن کاهش یابد.

وی گفت: فعالیت‌های عمرانی یکی از مهم‌ترین بخش‌هایی است که در اشتغال نقش کلیدی دارد بنابراین باید در این خصوص ‌‌نهایت دقت در دستور کار قرار گیرد. باز هم می‌گویم که مجلس و دولت از درجه اهمیت اشتغال در پروژه‌های عمرانی آگاهی دارند و می‌دانند که فعالیا حداقلی و تعطیلی این پروژه‌ها میزان اشتغال را به طور چشم گیر افزایش خواهد داد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز