خبرگزاری کار ایران

اطلاعیه بانک مرکزی خطاب به متقاضیان دریافت مجوز فعالیت صرافی

asdasd
کد خبر : ۲۳۲۷۲۳

بانک مرکزی از متقاضیان ثبت تقاضای تاسیس صرافی خواست تا نسبت به اعلام پذیرش یا عدم پذیرش شرایط و ضوابط این بانک اقدام کنند.

بانک مرکزی در اطلاعیه‌ای به همه متقاضیانی که برای ثبت تقاضای تأسیس صرافی در سامانه بازار غیرمتشکل پولی بانک مرکزی اقدام کرده‌اند، اعلام کرد:
به گزارش ایلنا، با توجه به تصویب دستورالعمل اجرایی ناظر بر تأسیس، فعالیت و نظارت بر صرافی‌ها در شورای پول و اعتبار، حداکثر تا پایان سال جاری ضمن مراجعه به سامانه nbfi. cbi. ir برای مشاهده و در صورت لزوم، اصلاح اطلاعات موجود و نیز اعلام پذیرش یا عدم پذیرش شرایط و ضوابط مورد نظر این بانک اقدام کنند.

کدرهگیری مربوط به تقاضاهای ثبت شده توسط متقاضیان در بخش صرافی‌ها قسمت بازیابی کدرهگیری‌ از این سامانه قابل دسترسی و بازیابی است.

آن دسته از متقاضیانی که پیش از ششم اذر ۹۱ برای ارائه تقاضا به منظور دریافت مجوز صرافی به این بانک اقدام کرده‌اند و فاقد کد رهگیری تقاضا هستند، لازم است پس از اطلاع از کدرهگیری مربوطه از طریق تماس با شماره تلفن ۲۲۲۵۷۰۵۷(حداکثر تا پایان سال جاری) برای مشاهده وضعیت، تکمیل و اصلاح اطلاعات موجود و همچنین اعلام پذیرش یا عدم پذیرش شرایط و ضوابط مورد نظر این بانک اقدام کنند.

بانک مرکزی افزوده است: صرفاً تقاضای آن دسته از متقاضیانی که نسبت به مشاهده و پذیرش شرایط و ضوابط مورد نظر این بانک اقدام کنند، به منظور رسیدگی‌های بعدی در برنامه‌های کاری این بانک قرار می گیرند و دیگر تقاضاهای موجود بی اثر خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز