خبرگزاری کار ایران

رییس کل بیمه مرکزی:

توجه بیمه گران خارجی به بازار ایران

asdasd
کد خبر : ۲۲۴۱۸۳

ظرفیت های مغفول مانده در بازار بیمه ایران بسیار است.

رییس کل بیمه مرکزی گفت: بازار اتکایی کشور ما مورد توجه بسیاری از بیمه گران خارجی است و درخواست های زیادی برای تاسیس دفاتر ارتباطی به بیمه مرکزی رسیده که در حال بررسی آن ها هستیم.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی بیمه مرکزی، محمدابراهیم امین همزمان با آغاز رسمی فعالیت دفتر ارتباطی کارگزاری ناسکو در ایران، در دیدار با اعضای هیأت مدیره این شرکت، افزود: ظرفیت های مغفول مانده در بازار بیمه ایران بسیار است.

وی با اشاره به استقبال بیمه گران خارجی از بازار بیمه کشورمان، ابراز امیدواری کرد که این بازار به محل امنی برای سرمایه گذاران خارجی تبدیل شود.

در ادامه گابریل بژانی مدیرعامل کارگزاری ناسکو به سابقه همکاری ۳۰ ساله خود با صنعت بیمه ایران اشاره کرد و گفت: این شرکت آمادگی دارد تا در صورت رفع تحریم ها به عنوان اولین بیمه گر طرف قرارداد با ایران وارد مذاکره شود.

وی گفت: به لحاظ درک تاریخی، شرایط و وضع شرکت، ناسکو فرانسه با صنعت بیمه ایران شباهت های بسیاری دارد که یکی از آنها، گذار از مرحله بنگاه های کوچک اقتصادی به سمت شکل گیری بنگاه های بزرگ و هلدینگ است.

وی خاطرنشان کرد: هدف ما از حضور در ایران، افزایش سطح تعاملات و ارتباط مستمر است تا بتوانیم از طریق نیاز سنجی مناسب، تحلیل درستی از بازار بیمه های اتکایی بدست آوریم.

مدیرعامل کارگزاری ناسکو ضمن ابراز خرسندی از تأسیس دفتر ارتباطی در این کشور گفت: صنعت بیمه ایران دارای ظرفیت های بالقوه و از کارشناسان خوبی در رشته بیمه های اتکایی برخوردار است و ما خود را نسبت به این کشور متعهد می دانیم و امیدواریم با لغو تحریم ها فعالیت های ما نیز گسترش یابد.

مدیرعامل کارگزاری ناسکو ضمن تقدیر از حمایت های رئیس کل بیمه مرکزی، افتتاح دفتر ارتباطی این شرکت را نقطه عطفی برای بهره گیری از ظرفیت های بالقوه اتکایی ایران دانست.

وی با اشاره به استقبال خوب مدیران اتکایی شرکت های بیمه از سمینار یکروزه بیمه اتکایی، آمادگی خود را برای برگزاری دوره های تخصصی اعلام کرد.

رئیس کل بیمه مرکزی نیز حضور شرکت ناسکو در ایران را بستری برای گسترش فعالیت های بین المللی صنعت بیمه ایران دانست و گفت: امیدوارم با لغو تحریم ها و حضور بیمه گران اتکایی خارجی، صنعت بیمه ایران بتواند به جایگاه واقعی خود در بازارهای جهانی دست یابد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز