خبرگزاری کار ایران

سرمایه بیمه ایران چهارهزار و۷۰ میلیارد تومان می شود

asdasd
کد خبر : ۲۲۳۲۳۵

درسال جدید ۷۰۰ میلیارد تومان مطالبات معوق این شرکت تا پایان سال ۹۲ وصول شد و ما به دنبال وصول مابقی مطالبات از سایر بدهکاران هستیم.

عضوهیئت مدیره بیمه ایران از افزایش سرمایه این شرکت از ۳۸۹ هزار میلیارد تومان به چهارهزار و۷۰ میلیارد تومان خبرداد.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی بیمه ایران، حمید تاجیک درجریان برگزاری دومین مجمع فصلی این شرکت با اشاره به اینکه سرمایه کل صنعت بیمه کشور به همراه بیمه مرکزی تنها سه هزار میلیارد تومان است، افزود: سرمایه بیمه ایران به تنهایی یک و نیم برابر سرمایه کل صنعت بیمه کشور است و این مزیت رقابتی فقط دراختیار این مجموعه است.
وی گفت: ‌اختصاص یک و نیم برابر سرمایه کل صنعت بیمه کشور به بیمه ایران ظرفیت نگهداری ریسک این شرکت را بالا برده و ما با این توانایی مالی توانایی رقابت با بزرگترین بیمه ها در غرب آسیا را داریم.

عضو هیئت مدیره بیمه ایران درباره فلسفه برگزاری مجامع فصلی در این مجموعه گفت: سازمان های بزرگ با توجه به فضای رقابتی، چابک سازی و شفاف سازی نیازبه برگزاری مجامع فصلی دارند.

وی با بیان اینکه تقویت نظام پاسخگویی مهم ترین هدف برگزاری این مجامع است افزود: سازمان های بزرگ به دلیل تعداد بالای شعب و نمایندگی ها مراجعان زیادی داشته وبرای پاسخگویی به موقع به مراجعان وذینفعان نیاز به اطلاعات به روز دارند.

تاجیک اضافه کرد: ‌ برهمین اساس و در فضای رقابتی موجود برگزاری مجامع فصلی دردستور کار قرارگرفت و نتایج خوبی نیز حاصل شده است.

به گفته وی از طرف دیگر کنترل مسایل مالی، عملیاتی و مدیریت امورشعب از طریق برگزاری مجامع فصلی آسان ترخواهد شد ومدیران با اطلاعات به روز تصمیمات درست تری خواهند گرفت. عضو هیئت مدیره بیمه ایران ادامه داد: افزون براین، دراین روش نقاط ضعف واحد های اجرایی

درکوتاه ترین زمان ممکن شناسایی شده و مدیران می توانند به موقع رفع نقص کنند.

تاجیک در باره سایر مزایای برگزاری مجامع فصلی تصریح کرد: کنترل راهبردی مستمر و موثرتمامی واحدهای اجرایی، بازخوردهای به موقع به مسوولان از دیگر مزیت های این مجامع است که اهمیت زیادی دارد از این رو نمی خواهیم وقفه ای دربرگزاری آن ها ایجاد شود.

وی درباره دومین مجمع فصلی واحدهای اجرایی بیمه ایران درسراسرکشور تصریح کرد: ‌ دومین مجمع فصلی نسبت به نخستین مجمع از پویایی بیشتری برخوردار بوده ودر فضای رقابتی موجود بسیار راهگشا خواهد بود.

این مقام مسوول درادامه به وصول مطالبات معوق این شرکت در دوره جدید نیز اشاره کرد و افزود: درسال جدید ۷۰۰ میلیارد تومان مطالبات معوق این شرکت تا پایان سال ۹۲ وصول شد و ما به دنبال وصول مابقی مطالبات از سایر بدهکاران هستیم.

دومین مجمع فصلی بیمه ایران در مرکز همایش های سازمان صدا و سیما سالن مولانا برگزار شد. دراین مجمع محمد امین رییس کل بیمه مرکزی، مسوولان دیوان محاسبات، ‌بازرسی کل کشور، سازمان حسابرسی و روسای واحدهای اجرایی بیمه ایران درسراسر کشور شرکت داشتند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز