خبرگزاری کار ایران

ربیعی خبر داد:

مشکلات بیمه های تکمیلی در نشست شورای عالی بیمه بازنگری می شود

asdasd
کد خبر : ۲۲۰۹۲۱

مشکلات بیمه های تکمیلی در نشست آتی شورای عالی بیمه مورد بررسی قرار می گیرد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: مشکلات بیمه های تکمیلی در نشست آتی شورای عالی بیمه مورد بررسی قرار می گیرد.

علی ربیعی در حاشیه نشست اعضای هیات مدیره مجمع انجمن های علمی گروه پزشکی ایران در گفت و گو با خبرنگاران، افزود: قانون مباحثی را درخصوص بیمه های تکمیلی دراختیار ما گذاشته که در شورای عالی بیمه جلسه آینده در این خصوص بحثخواهیم کرد.

وی اظهار داشت: بیمه های تکمیلی در ابتدای سال قراردادهای خود را تنظیم کردند که این قراردادها براساس نرخ های قبل از معرفی اعلام کتاب ' ارزش نسبی خدمات ' منعقد شده و چون آن ها نیز مشکلاتی دارند باید ببینیم قیمت آنها براین اساس بوده یا خیر.

وی توضیح داد: بیمه های تکمیلی نیز بخشی از نظام بیمه ای و سلامت ما هستند که باید مسائل آن ها را نیز درک کنیم، البته از بیمه های تکمیلی می خواهیم در کنار وزارتخانه های بهداشت و درمان و آموزش پزشکی و تعاون، کار و رفاه اجتماعی و دبیرخانه شورای عالی بیمه قرار گیرند تا این طرح بتواند موفق عمل کند.

رئیس شورای عالی بیمه تاکید کرد: باید مسائل بیمه های تکمیلی را درک کنیم، آنها با تعارض در زمان قرارداد و اضافه شدن قیمت ها مواجه شده اند که باید با تدبیر با نظام های بیمه ای این مباحثمرتفع شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز