خبرگزاری کار ایران

ابوذر ندیمی در گفتگو با ایلنا:

جلسات کارگروه بیمه شخص ثالثبه پایان رسید / شخص ثالثبرای صحن آماده می‌شود

asdasd
کد خبر : ۲۱۸۰۴۳

در خصوص تسهیل امور، مدیریت پرداخت، سرویس خدمات و از نظر خودرومحور بودن یا راننده محور بودن بیمه نامه پیشنهاداتی را مطرح کردیم.

ندیمی از پایان یافتن جاسات کارگروه بیمه شخص ثالثخبر داد و گفت: باید یک جلسه نهایی برای تجمیع و تلفیق برگزار شود و پس از جمع‌بندی کمیسیون و گرفتن رای کلی به صحن خواهد رفت.

ابوذر ندیمی، عضو کمیسیون اقتصادی در پاسخ به این سئوال که تصویب قانون نهایی بیمه شخص ثالثدر چه مرحله‌ای است، گفت: جلسات کارگروه به پایان رسیده است و تنها یک جلسه نهایی برای تجمیع و تلفیق باید برگزار شود و پس از جمع‌بندی کمیسیون و گرفتن رای کلی به صحن خواهد رفت.

وی با تاکید بر اینکه بازنگری در قانون بیمه شخص ثالثبه افزایش اخذ ختم نخواهد شد، ادامه داد: در خصوص تسهیل امور، مدیریت پرداخت، سرویس خدمات و از نظر خودرومحور بودن یا راننده محور بودن بیمه نامه پیشنهاداتی را مطرح کردیم.

ندیمی با بیان این مطلب که خروجی باید دو اتفاق را مدیریت کند، افزود: تصمیمات باید به ارتقای کارایی و پوشش جامع‌تر صنعت بیمه صنعت منتهی شود همچنین میزان حمایت و سرعت نیز مد نظر اعضای کمیسیون است.

عضو کمیسیون اقتصادی در پاسخ به این سئوال که آیا قرار است سهمی که از محل بیمه شخص ثالثبه وزارت بهداشت، نیروی انتظامی و صندوق خسارت‌های بدنی پرداخت می‌شود کم شود یا خیر، گفت: در این مورد منتظر نظر چند دستگاه زینفع هستیم و هنوز نمی‌توانم جواب روشنی بدهم.

گفتنی است، هم‌اکنون قانون بیمه نامه شخص ثالثآزمایشی است، اعضای کمیسیون و کارگروهی که در این باره تشکیل شده است تا پایان امسال برای دائمی شدن آن فرصت دارند که ۴ مدل جدیدی را تا کنون ارائه داده‌اند و قرار بود پیشتر از این تصویب این قانون صورت بگیرد اما به دلیل مسائل مهمتری که در مجلس مطرح شد از دستور کار خارج شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز