خبرگزاری کار ایران

در نشست پاییزه صندوق بین المللی پول و بانک ‌جهانی

حمایت ۲ تریلیون دلاری برای رشد اقتصاد دنیا طی ۵سال آینده

asdasd
کد خبر : ۲۱۲۵۸۹

نشست مشترک صندوق بین المللی پول(IMF) و گروه بانک جهانی(World Bank Group) همه ساله در دو نوبت با حضور تمامی روسای کل بانک های مرکزی و وزرای اقتصادی و دارایی کشورهای عضو برگزار می‌شود و وضعیت اقتصادی کشورها و برنامه‌های آینده را بررسی می کند.

در نشست پاییزه صندوق بین المللی پول و بانک ‌جهانی از طرحی رونمایی شد که طی ۵ سال آینده ۲ تریلیون دلار برای رشداقتصاد دنیا کمک شود و میلیونها شغل ایجاد شود.

به گزارش ایلنا، نشست پاییزه صندوق بین المللی پول و بانک ‌جهانی با حضور رؤسای کل بانک‌های مرکزی و وزرای اقتصادی و دارایی کشورهای عضو از جمله ایران، روز گذشته در واشنگتن آغاز شد

نشست مشترک صندوق بین المللی پول(IMF) و گروه بانک جهانی(World Bank Group) همه ساله در دو نوبت با حضور تمامی روسای کل بانک های مرکزی و وزرای اقتصادی و دارایی کشورهای عضو برگزار می‌شود. و وضعیت اقتصادی کشورها و برنامه‌های آینده را بررسی می کند. این اجلاس تا فردا در واشینگتن ادامه دارد.

به گزارش اکونومیک تایمز، در این نشست وزاری اقتصادی از بزرگترین اقتصاد جهان گفتند که آنها به دنبال این هستند تا کشورها را از سقوط به یک بحران اقتصاد جهانی دیگر بازدارند. با وجود این مقامات آمریکایی تاکید کردند که تعداد زیادی از اقتصادهای جهانی اقدام کافی برای افزایش رشد اقتصادی کافی انجام نمی‌دهند.

بعد از دو روز گفت‌وگوی مسولان اقتصادی ۲۰ کشو عمده جهان از طرحی برای تقویت رشد جهانی تا ۲ تریلیون دلار و ایجاد میلیون‌ها شغل طی ۵ سال آیند خبر دادند.

با این وجود مسولان تایید کردند که برنامه‌های طولانی مدت نمی‌تواند فشارهای اقتصادی حاکم بر اروپا و کشورهای دیگر جهان را ترمیم کند.

وزارت خزانه‌داری آمریکا جاکوب لو گفت: دولتها در اروپا، ‌ژاپن و چین برای پشتیبانی از نیازهای رشد اقتصادی شکست خوردند.

" لو " طی پیشنهادی در اجلاس صندوق بین‌المللی پول اعلام کرد: رهبران اروپایی باید سیاست‌ها خود را برای بیان ضعف تقاضای اعلام کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز