خبرگزاری کار ایران

بیمه ایران؛

تحریم های بیمه ای اتحادیه اروپا درحال رفع شدن است

asdasd
کد خبر : ۲۱۱۵۱۰

تحریم های ناجوانمردانه اتحادیه اروپا علیه صنعت بیمه کشورمان درحال رفع شدن است و بزودی شاهد تحولات خوبی در این حوزه خواهیم بود.

عضو هیات مدیره و سرپرست معاونت اداری و مالی بیمه ایران گفت: تحریم های ناجوانمردانه اتحادیه اروپا علیه صنعت بیمه کشورمان درحال رفع شدن است و بزودی شاهد تحولات خوبی در این حوزه خواهیم بود.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی بیمه ایران، حمید تاجیک با اشاره به حضور خود در تازه ترین اجلاس بین المللی بیمه ای اتحادیه اروپا که در وین برگزار شد، افزود: اروپایی ها از قبل به حقانیت جمهوری اسلامی ایران اعتقاد و به آن ایمان دارند و امروز با تلاش دیپلماسی خارجی این مشکل درحال برطرف شدن است.

عضو هیات مدیره بیمه ایران با بیان اینکه به عنوان یکی از اعضای خانواده بزرگ بیمه ایران در این اجلاس شرکت کرده بودم، ادامه داد: شرکت های اروپایی به برند و نام بیمه ایران با توجه به قدمت، دانش فنی کارکنان، بنیه مالی قوی، دارا بودن ۹ هزار نماینده درشبکه فروش احترام خاصی قائل هستند.

تاجیک اضافه کرد: شرکت های بین المللی اروپایی به خوبی می دانند این شرکت با ۸۰ سال سابقه درخشان برترین شرکت بیمه ای در منطقه خاورمیانه و شمال آفریقاست.

وی افزود: شرکت های اروپایی ازآنجا که حضور درایران برای آنان جذابیت دارد درحاشیه این اجلاس تقاضای همکاری اتکایی با بیمه ایران در زمینه صنایع بزرگ نفت، گاز و پتروشیمی داشتند که مقرر شد در زمان مناسب به این تقاضاها رسیدگی و در صورت مساعد و مناسب بودن پیشنهادها، همکاری با آنها آغاز شود.

سرپرست معاونت اداری و مالی بیمه ایران با بیان آنکه این شرکت فنی ترین بدنه کارشناسی صنعت بیمه کشور را دارد،

اظهار داشت: سرمایه انسانی شرکت یادشده بزرگترین فناوری شرکت است و باید مانند سایر دارایی ها ساماندهی شود.

تاجیک ادامه داد: این شرکت با اتکا به سرمایه انسانی خود نه تنها دارایی و پرتفوی خود را حفظ خواهد کرد بلکه با رعایت تمام اصول حرفه ای آن را افزایش نیز خواهد داد.

وی با رد این مساله که بیمه ایران یک بیمه دولتی است و نباید به دنبال سودآوری باشد، تصریح کرد: هر سازمانی که سود آور نباشد به دلیل آنکه در طول زمان دچار محدودیت های منابع مالی می شود، نمی تواند به جامعه اش کمک کند و بیمه ایران نیز از این امر مستثنی نیست.

تاجیک گفت: سودآوری بنگاه های اقتصادی از جمله بیمه ایران در اساسنامه آمده است لذا ملزم به سودآوری هستیم تا منافع اعضای مجمع و بیمه گذاران خود را حفظ کنیم، از این رو بدنبال کسب سود بیشتر هستیم.

وی تاکید کرد که برای دستیابی به این هدف باید نقاط قوت خود را تقویت و نقاط ضعف را برطرف کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز