خبرگزاری کار ایران

در بازار ۱ مهر؛

افزایش ۸ هزار تومانی بهای سکه / دلار ۳۱۹۳ تومان

asdasd
کد خبر : ۲۰۷۳۵۲

در بازار سه‌شنبه ۱ مهر ماه، قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید با ۸ هزار تومان افزایش بها نسبت به روز گذشته ۹۲۷ هزار تومان، هر گرم طلای ۱۸ عیار با ۹۲۳ تومان افزایش ۹۴ هزار و ۶۷۵ تومان و دلار با ۱۳ تومان افزایش ۳۱۹۳ تومان به فروش رسید.

در بازار سه‌شنبه یکم مهر ماه، قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید با ۸ هزار تومان افزایش بها نسبت به روز گذشته ۹۲۷ هزار تومان، هر گرم طلای ۱۸ عیار با ۹۲۳ تومان افزایش ۹۴ هزار و ۶۷۵ تومان و دلار با ۱۳ تومان افزایش ۳۱۹۳ تومان به فروش رسید.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در بازار سه‌شنبه ۱ مهر ماه، هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید و قدیم هر کدام با ۸ هزار تومان افزایش بها نسبت به روز گذشته به ترتیب ۹۲۷ و ۹۲۶ هزار تومان به فروش رسید.

همچنین، نیم‌سکه با ۳ هزار تومان افزایش بها ۴۶۸ هزار تومان، ربع سکه با ۲ هزار تومان افزایش ۲۶۴ هزار تومان و سکه گرمی بدون تغییر ۱۷۳ هزار تومان معامله شد.

بر اساس این گزارش، بهای هر اونس طلای جهانی با ۱۱ دلار افزایش به ۱۲۲۵ دلار رسید، قیمت هر مثقال طلا با ۴ هزار تومان افزایش ۴۱۰ هزار و ۵۰۰ تومان و هر گرم طلای ۱۸ عیار با ۹۲۳ تومان افزایش ۹۴ هزار و ۶۷۵ تومان به فروش رسید.

در بازار صرافان قیمت دلار با ۱۳ تومان افزایش ۳۱۹۳ تومان و یورو با ۲ تومان افزایش ۴۱۲۷ تومان معامله شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز