خبرگزاری کار ایران

یارانه شهریور امشب واریز می شود / پرداخت معوقات متولدین جدید

asdasd
کد خبر : ۲۰۳۹۶۱

یارانه ۴۵۵۰۰ تومانی شهریورماه بناست ساعت ۲۴ امشب(شنبه) به حساب سرپرستان خانوار واریز شود همچنین دولت از این ماه به متولدین جدید هم یارانه پرداخت خواهد کرد.

یارانه ۴۵ هزار و ۵۰۰ تومانی شهریورماه ساعت ۲۴ امشب به حساب سرپرستان خانوار واریز خواهد شد، همچنین از این ماه یارانه به تازه متولدین تعلق خواهد گرفت.

به گزارش خبرنگار ایلنا، به گفته سخنگوی دولت، یارانه ۴۵ هزار و ۵۰۰ تومانی شهریور ماه ساعت ۲۴ امشب به حساب سرپرستان خانوار واریز خواهد شد.

در جلسه‌ای ۱۹ شهریور هیات دولت اعلام شد که متولدین جدید نیز از این ماه یارانه خواهند گرفت، طبق اغلام سازمان هدفمندی یارانه‌ها اطلاعات نوزادان از طریق ثبت احوال دریافت می‌شود و نیازی به ثبت‌نام مجدد نیست، البته ثبت‌نام سرپرست خانواده پیش شرط لازم برای تعلق یارانه به نوزادان است.

گفتنی است، بنا بود که برخی از افراد ثروتمند از گرفتن یارانه حذف شوند و مدتی است که وظیفه شناسایی و حذف این افراد به کارگروهی در وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی سپرده شده است اما اطلاعاتی از زمان و تعداد افراد حذف شده به بیرون درج نکرده است و مشخص نیست از چه زمان قرار است ثروتمندان از گرفتن یارانه حذف شوند و گویی این ماه هم به تمام افراد ثبت نام کرده یارانه تعلق می‌گیرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز