خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل بانک سپه در گفتگو با ایلنا خبر داد:

بدهی ۳ هزار و ۳۰۰ میلیارد تومانی بخش خصوصی به بانک سپه

asdasd
کد خبر : ۲۰۰۹۴۸

ا پایان برنامه ششم ظرفیت انرژی تجدیدپذیر به ۷ هزار مگاوت می‌رسد / مشکلی برای انعقاد قرارداد پرداخت نداریم و اگر طرحی به قرارداد برسد پرداخت صورت می‌گیرد.

مدیرعامل بانک سپه با بیان این مطلب که میزان افزایش سرمایه بانک به کشش بازار و چگونگی تصویب لایحه " حمایت از تولید " توسط مجلس مربوط می شود، گفت: میزان بدهی بخش خصوصی به بانک سپه ۳ هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان است.

کامل تقوی‌نژاد، مدیرعامل بانک سپه در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در خصوص افزایش سرمایه بانک، گفت: طبق قانون ما باید طی ۳ سال اموال خود را به فروش برسانیم که میزان افزایش سرمایه بانک به کشش بازار ارتباط مستقیم دارد، که هر میزان فروش به منظور افزایش سرمایه بانک خواهد بود.

وی درپاسخ به این سئوال که طبق برآورد‌ها تا پایان سال چه میزان افزایش سرمایه خواهید داشت، گفت: این بستگی به نحوه تصویب «لایحه حمایت از تولید» دارد که دولت به مجلس ارائه داده است.

تقوی‌نژاد با بیان این مطلب که در حال حاضر نمی‌توان رقمی اعلام کرد، افزود: افزایش سرمایه پیشنهاد ما است ولی مجمع باید میزان آن را تصویب کند و خارج از اراده بانک است.

وی در پاسخ به این سئوال که چه تعدا طرح برای تامین منابع از محل صندوق توسعه ملی آماده است، گفت: یه تعداد پروژه در حوزه‌های نفت، گاز، پتروشیمی، نیروگاه به صندوق معرفی شده‌اند و برای آن‌ها مسدودی هم گرفته‌ شده است و تک به تک مشخص هستند. البته باید بگویم که تعدادی از طرح های کوچک هم هستند که باید مورد پیگیری قرار گیرند.

تقوی‌نژاد در خصوص زمان پرداخت منابع به پروژه‌ها، گفت: مشکلی برای انعقاد قرارداد پرداخت نداریم و اگر طرحی به قرارداد برسد پرداخت صورت می‌گیرد.

وی میزان بدهی بخش خصوصی به بانک سپه را ۳ هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان اعلام کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز