خبرگزاری کار ایران

از سوی بانک شهر اعلام شد:

کیوسک خدمات الکترونیکی شهر افتتاح شد

کد خبر : ۱۹۹۶۴۱

کیوسک خدمات الکترونیکی شهر برای نخستین بار با امکان ارائه همه خدمات بانکداری الکترونیک به شهروندان افتتاح شد.

۱۰۰ کیوسک خدمات الکترونیکی شهرتا پایان سال در سراسر کشور تاسیس می شود که ۵۰ کیوسک آن در تهران خواهد بود.

به گزارش ایلنا و به نقل از مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر، معاون فناوری نوین اطلاعات بانک شهر، در مراسم افتتاح کیوسک خدمات الکترونیکی شهر‌، این اقدام را خدمتی جدید در عرصه بانکداری نوین دانست و گفت‌: کیوسک خدمات الکترونیکی شهر ایده ای است در راستای تبلور شعبه ای هوشمند و مشتریان بانک شهر این امکان را دارند تا با مراجعه به این کیوسک همه خدمات بانکداری الکترونیک شامل دریافت پول نقد و واریز به حساب های خود، نقل و انتقال پول، امکان صدور کارت آنی هدیه با متن و طرح دلخواه و خدمات اینترنت بانک را دریافت کنند.

گلزاری افزود‌: همچنین این امکان پیش‌بینی شده است تا مشتریان ارتباط صوتی و تصویری با مرکز بانک شهر داشته باشند و سایر خدمات بانکی را نیز توسط این کیوسک دریافت کند.

وی با اشاره به اقدامات آتی بانک شهر در خصوص توسعه کیوسک خدمات الکترونیکی شهرخاطر نشان کرد: بانک شهرطرح توسعه ای این کیوسک را در تهران و سایر شهرها در دستور کار داشته و به زودی این خدمات به صورت شبانه روزی برای مشتریان در سایر مناطق تهران و شهرهای دیگر نیز ایجاد می شود.

گلزاری ارائه خدمات بیشتر در این کیوسک را وجه تمایز آن با سایر کیوسک‌های بانکداری الکترونیکی دانست و افزود: کیوسک خدمات الکترونیکی شهر یک شعبه تمام اتوماتیک و شعبه ای بدون کارمند است و مشتریان می توانند ارتباط مستقیم با شعبه افتتاح کننده حساب خود داشته باشند و خدمت بانکی را در لحظه و از راه دور دریافت کنند.

به گفته معاون فناوری نوین اطلاعات بانک شهر‌، هم اکنون همه خدمات این کیوسک برای مشتریانی است که در بانک شهر حساب دارند، اما در آینده نزدیک این امکان ایجاد خواهد شد مشتریان سایر بانک ها نیز این خدمات را دریافت کنند.

گلزاری تصریح کرد: ۱۰۰ کیوسک خدمات الکترونیکی شهرتا پایان سال در سراسر کشور تاسیس می شود که ۵۰ کیوسک آن در تهران خواهد بود.

فقط ۲۰ درصد منابع بانک شهرتوسط شهرداری‌ها تامین می‌شود.

همچنین در این مراسم، معاون برنامه ریزی و توسعه بازاریابی بانک شهر نیز با بیان این‌که بر اساس برنامه ۵ ساله ای که در حوزه بانک شهر تدوین شده است مقرر است تا پایان برنامه جایگاه این بانک تا حداقل رتبه پنجم بانک‌های برتر ارتقا یابد.

وی افزود‌: پشتوانه بانک شهر سهامداران آن و اعتماد عموم شهروندان وکارکنان خدوم و تحصیل کرده بانک هستندکه منجر شده تا بر اساس نظر سنجی‌های انجام شده، بانک شهر به عنوان مردمی ترین بانک معرفی شود.

بیرانوند تصریح کرد: امیدواریم با توجه به ایجاد ظرفیت جدیدی که د رنتیجه افزایش سرمایه بانک تا مبلغ ۱۶ هزار میلیارد ریالدر بخش عملیاتی ایجادمی ‌شود‌، جزو یکی از پنج بانک برتر باشیم.

به گفته وی، اگرچه فلسفه وجودی بانک شهر از نگاه سهام‌داران آن عمدتا کمک به توسعه پروژه های شهری بوده و هست‌، اما این بانک خصوصی و متعلق به همه شهروندان است و بر اساس آمار بیش از ۸۰ درصد از منابع ما از غیر شهرداری و ۲۰ درصد از محل حساب شهرداری‌ها تامین می‌شود که مبین اقبال شهروندان و اعتماد آنان به این بانک است.

بر این اساس‌، کیوسک خدمات الکترونیکی شهر‌، به عنوان شعبه‌ای هوشمند به صورت پایلوت در خروجی پایانه بیهقی قرار دارد و امروز به بهره برداری رسید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز