خبرگزاری کار ایران

وزیر اقتصاد خواستار شد؛

مردم و دستگاه‌های مسوول برای موفقیت بسته خروج از رکود همکاری کنند

asdasd
کد خبر : ۱۹۵۸۶۲

رسانه‌ها با نقد منصفانه و منطقی می‌توانند به پخته شدن بسته خروج از رکود کمک کنند همچنین موفقیت بسته و رونق اقتصاد به همدلی و هم‌فکری مردم نیاز دارد.

وزیر اقتصاد ودارایی با بیان این مطلب که موفقیت بسته خروج از رکود به هماهنگی تمام دستگاه‌ها بستگی دارد گفت: رسانه‌ها با نقد منصفانه و منطقی می‌توانند به پخته شدن بسته خروج از رکود کمک کنند همچنین، موفقیت بسته و رونق اقتصاد به همدلی و هم‌فکری مردم نیاز دارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، علی طیب‌نیا وزیر اقتصاد و دارایی در جمع خبرنگاران با بیان این مطلب که انتقادات منطقی و منصفانه از سوی رسانه‌ها به بهتر شدن بسته کمک خواهد کرد، گفت: باید زمینه و بستر این انتقاد فراهم شود تا در ‌‌نهایت به اجرای موفقیت آمیز بسته، خروج از رکود کشور و رونق اقتصاد منجر شود.

وی افزود: اجرای صحیح سیاست‌ها نیاز‌ به همدلی و همفکری مردم دارد و در صورت هماهنگ عمل نکردن مجموعه دستگاه‌های حاکمیتی، مردم و بخش‌های خصوصی مجموع این سیاست‌ها به نحو مطلوب اجرا نخواهد شد.

طیب نیا با بیان این مطلب که کشور در یک فضای سنگین وجود دارد اذعان داشت: با مدیریت جهادی و عزم ملی و همکاری مجلس، قوه قضائیه و سایر نهادهای عمومی در کنار مردم به صورت هم‌دل و یک‌صدا می‌توانیم با شرایط امروز مقابله کنیم.

وزیر اقتصاد و دار ایی با اشاره به اینکه کاهش تورم با همراهی مردم تحقق یافت افزود: با ادامه این همراهی‌های مردم خروج از رکود هم اتفاق خواهد افتاد. همچنین، بسته سیاستی خروج از رکود تورمی پس از بررسی و ارزیابی کار‌شناسان آماده و امروز لایحه آن به مجلس شورای اسلامی تقدیم شد.

وی با تاکید بر اینکه موفقیت اقتصادی پشتوانه موفقیت سیاسی است افزود: ‌ از کار‌شناسان و رسانه‌ها انتظار داریم با نقدهای منصفانه خود بسته خروج از رکود غیر تورمی دولت به پخته شدن بسته کمک کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز