خبرگزاری کار ایران

محمدباقر نوبخت:

پرداخت وام ازدواج بعد از عید فطر آغاز می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۸۶۹۹۶

در یک تصمیم مشترک با بانک مرکزی و وزارت اقتصاد بنا شد، بعد از عید فطر پرداخت وام‌های ازدواج آغاز شود.

بر اساس آخرین تصمیمات بانک مرکزی و وزارت اقتصاد بنا شد پرداخت وام ازدواج بعد از عید فطر آغاز شود.

به گزارش ایلنا، محمدباقر نوبخت در حاشیه جلسه امروز هیأت دولت با حضور در جمع خبرنگاران گفت: در یک تصمیم مشترک با بانک مرکزی و وزارت اقتصاد بنا شد، بعد از عید فطر پرداخت وام‌های ازدواج آغاز شود.

وی البته با اشاره به اینکه پیش خبری در چند هفته گذشته در ارتباط با پرداخت‌های وام ازدواج منتشر شده بود، تصریح کرد: با توجه به تاکیدات رئیس جمهور برای رفع مشکل پرداخت وام ازدواج، تصمیمات خوبی در جلسه امروز هیات دولت اتخاذ شد.

نوبخت ضمن بیان اینکه حدود یک‌میلیون نفر از جوانان به دلیل مشکلات نظام بانکی در نوبت دریافت وام ازدواج بودند، افزود: از چند هفته گذشته با همکاری بانک مرکزی و وزارت اقتصاد مقرر شد این مشکل برای جوانان رفع شود.

سخنگوی دولت همچنین اضافه کرد: برای رفع این مشکل جلسات مختلفی میان مسئولان نظام بانکی برگزار شد و همکاران بنده در دولت با تعامل حداکثری به دستگاه های زیر نظر خود اعلام کردند که موانع پرداخت وام‌های ازدواج را برداشته تا بتوانیم در آینده ای نزدیک حدود ۷-۸ روز آینده پرداخت وام های ازدواج را انجام دهیم.

وی در همین ارتباط از طیب‌نیا وزیر اقتصاد و سیف رئیس کل بانک مرکزی به جهت اینکه جلسات مختلفی را برگزار و دستگاه‌های مرتبط آن را مسئول کردند که همه موانع موجود را شناسایی و برطرف کنند تا وام‌ها بدون مشکل به دست وام‌گیرندگان برسد، تشکر کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز